Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود گفت: در واژگونی اتوبوس محور دورود- خرم‌آباد ۵ نفر کشته و ۳۸ نفر مصدوم شدند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ نبی‌الله قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دورود در مورد واژگونی اتوبوس در مسیر دورود به خرم آباداظهار داشت: شب گذشته ساعت 21:10 یک دستگاه اتوبوس مسافربری در 5 کیلومتری خروجی دورود به‌سمت پلیس راه واژگون شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس دارای 48 مسافربوده که 5 نفرسالم هستند، افزود: این اتوبوس که حامل زائران کوهدشتی و در حال بازگشت از سفر زیارتی جمکران بود 38 نفر مصدوم و 5 کشته برجای گذاشته‌است، 36 نفر از مصدومان در بیمارستان هفت تیر دورود و هم‌چنین 2 مصدوم دیگر نیز به بیمارستان نرگس دورود منتقل شدند. از این تعداد مصدوم حدود 8 نفر هم به بیمارستان شهرستان بروجرد منتقل شدند.

جزئیاتی تازه از تصادف مرگبار اتوبوس در لرستانتصادف خونین در محور زاهدان- خاش 7 کشته بر جای گذاشت2 کشته و 5 مصدوم در تصادف مرگبار 2 دستگاه پژو در جاده ایلام به مهران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود با بیان اینکه هنوز علت حادثه را پلیس راه اعلام نکرده، عنوان کرد: چهار زن و یک پسر 10یا 11 ساله از کشته‌های واژگونی اتوبوس هستند.

اسامی مصدومان حادثه:
کبری پیریان
سمیه نباتی
عذرا رستمی
فاطمه صادقی
صدیقه ملکشاهی
فاطمه گراوند
صدیقه پیریان(اعزام به بروجرد)
حسین درویشی‌زاده(راننده)
کیانا نباتی
مینا رشنو
محمدطاها رشنو
فرنگ قربانی
کبری گراوند
ابوالفضل مهدی
محمدطاها مهدی
پرگل هکی
آذر سلگی
صغری مهدوی
سوسن یاریار(اعزام به بروجرد)
فرشته حیدری
فاطمه میرزایی
نقره پریان
کوثر پریان(اعزام به بروجرد)
زینب عباسی
گل‌بانو کرمی(اعزام به بروجرد)
فرصت رستمی
منیژه نورخدایی
مهوش زارعیان
فرحناز ده‌پهلوانی( اعزام به بروجرد)
عنبر طلابیگی
مریم محمدی
شهناز کریمی(اعزام به بروجرد)
هانیه مؤمنی
نرجس مهدی‌نیا
نجمه مؤمنی(اعزام به بروجرد)
بلور نازاری
سعید زارعی
بتول پارسایی

اسامی کشته‌شدگان:

فرحناز نازاریان

حیات‌بانو دانشوری

بانور شمینه‌پور

امیرحسین پیریان

کیمیا کریمی

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است و این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به‌ویژه مردم خرم‌آباد است.

ابوطالب شفقت روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و راهبردی لرستان است، افزود: این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت و طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ و خم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

شفقت افزود: برای تامین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده که می‌تواند به ‌مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تاکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است