Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:33:18 GMT

ایمن سازی مسیرهای در معرض سیل شدت می یابد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۸۵۷

ایمن سازی مسیرهای در معرض سیل شدت می یابد

سرهنگ رضا دولتشاهی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اخرین وضعیت جاده های استان اظهار داشت: باتوجه به بالا آمدن سطح آب برخی از جاده های استان مسدود شده و یا در معرض ابگرفتگی قرار دارند و در چنین شرایطی انتظار می رود رانندگان به نکات ایمنی توجه کافی داشته باشند.
وی افزود: تیم های پلیس راه استان به صورت شبانه روزی در مسیرهای مسدود شده و در معرض خطر مستقر بوده و به خوبی ترافیک و تردد خودروها را مدیریت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه خوزستان ادامه داد: تردد در جاده اهواز - آبادان که از روزهای گذشته به دلیل آبگرفتگی مسدود شده و همچنان تردد در این مسیر ممنوع است چرا که بالا آمدن سطح آب خطرات زیادی را برای رانندگان به همراه دارد.
وی افزود: همچنین جاده دارخوین - شادگان نیز به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود است و مسیر آبادان-ماهشهر جایگزین آن خواهد بود.
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: اکنون در کیلومتر 35 جاده اهواز -خرمشهر تا اندازه ای ابگرفتگی وجود دارد اما در زمینه تردد وسایل نقلیه مشکل خاصی ایجاد نشده و انتظار می رود رانندگان با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله مناسب رانندگی کنند.
وی تصریح کرد: همچنین در محور آبادان -ماهشهر که روز شنبه با مقداری انسداد همراه بوده مشکلی خاصی برای تردد وجود نداشته و تلاش های همکاران ما و راهداری استان برای ساخت سیل بند و کنترل سیلاب موثر بوده است.
سرهنگ دولتشاهی گفت: در حال حاضر غیر از مسیرهایی که اعلام شده در هیچ مسیر دیگری مشکل آبگرفتگی وجود ندارد و تردد روان است.
وی تصریح کرد: انتظار می رود رانندگان پیش از سفر از طریق سامانه راهداری استعلام اخرین وضعیت راه هایی استان را گرفته و با احتیاط رانندگی کنند.
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: اکنون با استقرار تیم های انتظامی و یگان ویژه در مسیرهای مسدود شده و در معرض خطر تا اندازه زیادی ایمن سازی جاده ها صورت گرفته و تاکنون مشکل خاصی را در جاده ها مشاهده نکرده ایم.
سیلاب ناشی از طغیان رودخانه کارون موجب آب گرفتگی برخی شهرها و روستاهای پایین دست این رودخانه در خوزستان شده است.
طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده و حدود 400هزار نفر در معرض خطرات ناشی از این سیلاب قرار گرفتند.
/6002/7152
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پلیس راه استان جاده های استان زمین سیل وسایل نقلیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان در صورت تردد ترافیکی سنگین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان در جمع خبرنگاران از تردد عادی و روان خودروها در راه‌های مازندران خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به پایان هفته و ورود مسافران در جاده‌های شمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در حال اجرا است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در اجرای طرح ممنوعیت محدودیت در جاده‌ها طبق برنامه پایان هفته تردد تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۱۴ امروز آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، عنوان کرد: همچنین از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

جهان‌تاب ادامه داد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود؛ همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

وی تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی را آزاد مطرح کرد و گفت: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی تریلی در محور هراز نیز ممنوع است و برای کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور هراز مقطعی است و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

کد خبر 748086

دیگر خبرها

  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند