Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از المیادین، سخنگوی ارتش یمن در صنعا گفت که در پی شلیک یک موشک بالستیک از نوع«بدرf» به محل تجمع نیروهای عربستانی و متحدانش در منطقه «الطوال» 9 افسر ارتش عربستان سعودی کشته شدند.

پیش از این یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله از شلیک یک فروند موشک بالستیک «بدر F» به سمت محل تجمع نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در جازان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله دیشب یک فروند موشک بالستیک «بدر F» را به سمت مواضع نظامیان عربستانی در جازان شلیک کردند.

شبکه المسیره به نقل از یک منبع نظامی ارتش یمن و انصارالله گزارش داد که یگان موشکی بامداد امروز غرب منطقه الطوال در جازان را هدف قرار داد که به دنبال آن، تعدادی از عناصر نظامی کشته و یا زخمی شدند.

یگان موشکی یمن صبح جمعه گذشته نیز یک فروند موشک بالستیک «بدر F» را به سمت پایگاه نظامیان مستقر در پایگاه «حکوله» در استان الضالع شلیک کرده بود.

موشک بالستیک «بدر F» سه‌شنبه گذشته به مناسبت اولین سالگرد شهادت «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن رونمایی شده بود.

بُرد این موشک 160 کیلومتر ، شعاع انفجار 350 متر و تعداد ترکش‌های آن بیش از 14 هزار عدد است؛ در ارتفاع 20 متری منفجر می‌شود و دقت اصابت آن تنها سه متر است.

در تحولی دیگر، پدافند هوایی ارتش یمن و انصارالله یکشنبه‌شب یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی را در منطقه «کیلومتر ۱۶» واقع در شرق الحدیده سرنگون کرد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین بامداد یکشنبه نیز یک پهپاد جاسوسی ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی را در مرز «نجران» سرنگون کردند.

یک مقام نظامی به پایگاه خبری المسیره گفت: «پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یک هواپیمای جاسوسی نیروهای متجاوز را در منطقه «وادی آل أبوجباره» در مرز نجران سرنگون کردند.»

پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله یمن، 25 فوریه نیز یک هواپیمای جاسوسی نیروهای متجاوز را به هنگام انجام ماموریت های خصمانه در همان منطقه سرنگون کرده بود.

از جهتی دیگر، رسانه‌های سعودی گزارش داد‌ند که ائتلاف به سرکردگی عربستان عملیاتی را در صنعا علیه توان پهپادی نیروهای یمنی آغاز کرده است.

ائتلاف سعودی-اماراتی اخیرا با هدف «تخریب شبکه و توان پهپادی» نیروهای یمنی، محوطه کاخ ریاست جمهوری در صنعا پایتخت این کشور را هدف قرار داده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جنگ یمن انصار الله یمن جنگ یمن و عربستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

بین الملل تابناک: هفتصد و هفتاد و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

 این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید