Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:35:59 GMT

بارش برف بهاری در کردستان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۱۴۰

بارش برف بهاری در کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رحیم صدیقی مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: از غروب روز یکشنبه و با ورود سامانه بارشی به استان کردستان سراسر این استان تحت پوشش این سامانه قرار گرفت و بارش برف و باران در کردستان آغاز شده است.

وی افزود: این سامانه بارشی تا ظهر روز سه شنبه در استان کردستان حاکم خواهد بود و در این مدت زمان پیش ما بر این است که باعث بارش برف و باران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقی با بیان اینکه بخش زیادی از این سیستم باعث بارش برف در سراسر استان به ویژه ارتفاعات خواهد شد، افزود: احتمال رعد و برق، بارش تگرگ، مه و کاهش دید، وزش باد و کاهش دما از دیگر پدیده‌های غالب جوی در استان کردستان طی امروز و فردا خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان عنوان کرد: کاهش محسوس دمای هوا در استان کردستان طی امروز و فردا نیز وجود خواهد داشت و به همین دلیل احتمال یخبندان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به کاهش دمای هوای به ویژه طی روز دوشنبه، اظهار داشت: بروز مشکلاتی در تردد وسایل نقلیه به ویژه در گردنه‌های مرتفع استان کردستان وجود دارد و به همین دلیل انتظار می‌رود که پیش بینی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

صدیقی با اشاره به روند کاهش دمای هوا در استان کردستان، بیان کرد: کاهش دمای هوا در سراسر استان کردستان کماکان تا روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ در حال حاضر در سراسر استان کردستان بارش‌ها ادامه دارد و بارش برف در بعضی از مناطق استان کردستان از جمله شهرستان‌های بانه و بیجار را سفید پوش کرده است.

انتهای پیام/م

کاهش دمای هوا در کردستان تا اواخر هفته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بهاری و طراوت طبیعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش های رگباری بهاری از دیروز به طبیعت چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف طراوتی تازه داده است.

قطره افزود: بیشترین میزان بارش‌ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر و کمترین میزان با ۷ دهم میلیمتر در مالخلیه گزارش شد.

دیگر خبرها

  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • خوشحالی هشتیجانی‌ها از بارش باران بهاری + فیلم
  • بارش باران بهاری در گناباد
  • بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان (فیلم)
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بارش باران بهاری در شهرکرد
  • تداوم بارش های بهاری در کشور