Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@12:47:01 GMT

یک صندلی بیش از ظرفیت به سپاهان نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۱۴۶

حسین خبیری، مشاور مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه گفت: حساسیت هفته‌های پایانی لیگ، جذابیت مسابقات را چند برابر کرده است. برای حفظ این جذابیت و استفاده از آن به نفع فوتبال کشور، ضروری است که قانون و نظم را بیش از پیش سر لوحه کارها قرار بدهیم.

باشگاه پرسپولیس به این اصل اصرار دارد. در ارتباط با بلیت فروشی این مسابقه هم شرایط غیر از این نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان میهمان ما است و امیدواریم فارغ از نتیجه، هر دو تیم و هوادارانشان از خود بازی لذت ببرند. هواداران سپاهان از ده درصد ظرفیت بلیت فروشی بهره مند خواهند بود ولی با توجه به هواداران پرشمار پرسپولیس قطعا هیچ امکانی برای اختصاص حتی یک صندلی بیشتر وجود نخواهد داشت.

وی در ارتباط با ابراز نگرانی‌های هواداران پرسپولیس نسبت به تضییع حق ایشان در این بازی، ادامه داد: پرسپولیس به جهت ده‌ها میلیون هواداری که در سراسر کشور دارد در چنین روزهایی حتی قادر است در خارج از تهران ورزشگاه ها را سرخپوش کند چون اصولا پرسپولیس فارغ از موقعیت مکانی که در آن قرار گرفته صرفا تیمی متعلق به تهران نیست و تیمی برای تمام کشور به حساب می آید.

این هم از گذشته دور تا امروز انتخاب خود مردم بوده است. جمعیت تماشاگران ما در ورزشگاه آزادی نیز همیشه ترکیبی از همه استان ها و شهرها و اقوام است. برای این بازی و تمام بازی های دیگر هم این اطمینان به هواداران داده می شود که حتی یک صندلی از سهمیه پرسپولیس به میهمان اختصاص پیدا نمی کند.

خبیری همچنین خاطرنشان کرد: طبق قانون، ظرفیت ده درصدی هم بر اساس تعداد بلیتی که برای فروش در نظر گرفته و ابلاغ می شود، محاسبه خواهد گردید. فکر هم نمی‌کنم نیازی باشد به هواداران پرسپولیس بگوییم که این بازی چه قدر اهمیت دارد و بیش از آن، باید به اهمیت حضور هواداران برای حمایت از تیم و انرژی دادن به بازیکنان، اشاره کنیم.

بر خلاف حریفی که پیش رو داریم بچه های ما با بازی‌های فشرده و سفرهای متعدد در یک مقطع زمانی کوتاه روبرو بوده‌اند و واقعا زمانی برای ریکاوری و حتی کاهش دردهای ناشی از آسیب دیدگی ها ندارند. در این شرایط، واقعا مواجهه با یک ورزشگاه با جمعیت سرخ پوش حال و هوای آنها را تغییر می‌دهد و خون را در رگ‌هایشان به جریان می‌اندازد.

این حضور حداکثری و پرشور از یک سو برای کسب سه امتیازی ارزش دارد که ما را بیش از پیش به قهرمانی نزدیک می‌کند و از سوی دیگر، تیم را روانه بازی با تراکتورسازی و پس از آن بازی مهم برابر پاختاکور در لیگ قهرمانان می‌کند. بازی جمعه پیش رو در واقع فرصتی است که هواداران، تیم محبوب خودشان و بازیکنان آن را برای این بازی ها شارژ روحی و روانی کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی روحی و روانی فوتبال لیگ قهرمانان ورزشگاه آزادی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند