Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@23:30:47 GMT

کاهش شدید دما در البرز به همراه بارش برف و باران

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۶۲۱

کاهش شدید دما در البرز به همراه بارش برف و باران

رحمانیان از گستردگی بارش برف کم سابقه در البرز خبر داد و گفت: بارش برف در نیمه اول بهار در برخی مناطق البرز کم سابقه و یا بی سابقه نیست، ولی گستردگی بارش در سطح البرز کم سابقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « منصور رحمانیان» از بارش برف کم سابقه با گستردگی در سطح استان در اوائل اردیبهشت خبر داد و گفت: تقریبا تمامی شهرهای استان به ویژه در دامنه ها در حد چند ساعت شاهد بارش برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل هواشناسی استان البرز افزود: انتظار می رود این جریان بارش در بعضی مناطق البرز در حد سفید شدن شاخ و برگ درختان باشد که این مطلب امروز ۲ و ۳ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

 

رحمانیان با اشاره به کاهش شدید دما، مطرح کرد: بررسی الگوهای پیش یابی حاکی از نفوذ سامانه پرفشار سرد شمالی از عصر و شب یکشنبه تا اوائل وقت سه شنبه در استان البرز است.

 

وی تصریح کرد: این سامانه کاهش ۳ تا ۶ درجه ای دما به ویژه در ارتفاعات را در بازه زمانی یکشنبه غروب تا اوائل وقت چهارشنبه در استان البرز پیش بینی می شود.

 

مدیرکل هواشناسی استان البرز با هشدار به باغ داران و کشاورزان بیان کرد: ضروری است کشاورزان و باغداران همچنین صنایع وابسته دیگر که در این خصوص تمهیدات لازم را جهت کاهش خسارت به عمل آورند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان جشن نیمه شعبان خبرگزاری شبستان امام زمان عج مسجد مقدس جمکران سیل سپاه کمک به سیل زدگان مهدویت ارتش مدیرکل هواشناسی البرز کاهش شدید دما در البرز برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین

دریافت 8 MB کد خبر 6094416

دیگر خبرها