Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@08:44:14 GMT

رفتن به ميدان جنگ با شمشير چوبي!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۶۵۷

رفتن به ميدان جنگ با شمشير چوبي!

خبرگزاري آريا- براي هواداران منچستريونايتد، ديدن تيم محبوبشان در شرايط کنوني عذاب آور است.
به گزارش آريا، روز گذشته منچستريونايتد که براي کسب سهميه ليگ قهرمانان فصل آينده رقابت نزديکي با چلسي، آرسنال و تاتنهام دارد به مصاف اورتون رفت و با ارائه نمايشي ضعيف و نااميد کننده، چهار بر صفر مغلوب ميزبان خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين نتيجه براي هواداران يونايتد غير قابل باور بود.
سرمربي نروژي منچستريونايتد که از باخت تحقير آميز تيمش شوکه شده بود، از طرفداراني عذرخواهي کرد که حتي پس از دريافت گل چهارم دست از حمايت تيم برنداشته بودند و آن‌ها را تشويق مي‌کردند. اوله گونار سولسشر پس از شکست سنگين منچستريونايتد مقابل اورتون، ابراز شرمندگي کرد.
از همان سوت ابتدايي همه چيز اشتباه پيش رفت. تنها مي‌خواهم از طرفداران عذرخواهي کنم. آن‌ها تنها کساني هستند که امروز مي‌توانند با بر تن داشتن نشان اين باشگاه سر خود را بالا بگيرند چون ما نمي‌توانيم اين کار را انجام بدهيم. امروز از همه لحاظ شکست خورديم و تنها جنبه‌اي که حريف را شکست داديم، البته نمي‌توانم بگويم شکست داديم ولي تنها جايي که از حريف بهتر بوديم، طرفداران فوق العاده ما بودند و من مي‌خواهم بابت عملکردي که داشتيم عذرخواهي کنم.
براي مدتي طولاني فوق العاده بوديم و در اين ليگ قرار گرفتن در جمع چهار تيم برتر سخت است، چه برسد به قهرماني. شش تيم (در کورس) هستند و اورتون هم مي‌خواهد جزو آن‌ها باشد. مي‌دانيم کار زيادي در پيش داريم. بايد با همکاري هم اين کار را انجام بدهيم چون چيزي که ديديم به اندازه کافي خوب نبود. بايد از جايي شروع کرد و ما تمام توان خودمان را در اين راه خواهيم گذاشت. دو بازي بسيار پر اهميت مقابل منچسترسيتي و چلسي در اولدترافورد در راه است. آنجا جايي است که بهترين حمايت دنيا از ما صورت مي‌گيرد. مي‌توانيم اوضاع را دگرگون کنيم. در فوتبال هم اوضاع مثل زندگي مي‌تواند سريعا عوض شود. بايد از بد به خوب برسيم.
در سريع‌ترين زمان ممکن به يک بازي نياز داريم چون بايد اين وضعيت را از خودمان دور کنيم. همه مي‌توانند بگويند که اين نمايش به اندازه کافي خوب نبود. ما اين را مي‌دانيم و بار ديگر از طرفداران عذرخواهي مي‌کنيم.
اورتون در تمامي موارد پايه از ما بهتر بود. براي نتيجه گرفتن بايد در خيلي موارد بهتر کار کنيم. استعداد هرگز کافي نيست. عملکرد مناسبي نداشتيم و اين در شأن منچستريونايتد نيست. دستان‌مان را بالا مي‌آوريم و از تمامي آن‌هايي که با باشگاه در ارتباط هستند، عذرخواهي مي‌کنيم. چهارشنبه (در دربي منچستر) شانسي عالي براي جبران داريم.
از زمان برگزاري بازي هاي ليگ سطح اول انگلستان تحت عنوان ليگ برتر، بي سابقه بوده که منچستريونايتد در يک فصل 48 گل دريافت کند. با توجه به اينکه هنوز 4 بازي تا پايان فصل باقي مانده، انتظار مي رود اين رقم افزايش يابد. از سال 1978/79 بي سابقه بوده که يونايتد در يک فصل از ليگ، اين تعداد گل دريافت کند. (63 گل در فصل 1978/79)
همچنين منچستريونايتد براي اولين بار از سال 1996 در سه بازي خارج از خانه پياپي ليگ برتر شکست خورد. (آرسنال، ولورهمپتون و اورتون)
اين پنجمين شکست پياپي خارج از خانه شياطين سرخ در همه رقابت هاست؛ از سال 1981 بي سابقه است که آنها در 5 بازي پياپي خارج از خانه مغلوب شوند.
براي اولين بار از سال 2014 و بازي با لسترسيتي است که يونايتد مقابل تيمي خارج از تاپ سيکس، 4 گل دريافت مي کند. اورتون در سه بازي اخير خانگي اش در ليگ برتر سه برد همراه با کلين شيت مقابل آرسنال، چلسي و يونايتد کسب کرده است. داويد دخيا در اين فصل ليگ برتر 8 گل از بيرون محوطه جريمه دريافت کرده است که بدترين رکورد شخصي او از سال 2013/14 محسوب مي شود. در سال 2019، او دو برابر هر دروازه بان ديگري از بيرون محوطه جريمه در ليگ برتر گل خورده است.
منچستريونايتد در حالي قدم به گوديسون پارک مي‌گذاشت که با دريافت 44 گل در 33 بازي، با دومين فصل ضعيف خود در دريافت گل در ليگ برتر برابري کرده بود. (فصل 97-1996 با دريافت 44 گل) اين در حالي است که ضعيف ترين فصول منچستريونايتد در تاريخ ليگ برتر، فصل هاي 00-1999 و 02-2001 با دريافت 45 گل بوده اند. فصل هايي که البته سرانجام بدي نيز براي شياطين سرخ نداشت و منچستريونايتد به ترتيب اول و سوم شد.
يونايتد با دريافت 4 گل در مقابل اورتون، در مقابل گل هاي خورده خود عدد 48 را مشاهده کرد تا به اين ترتيب منچستريونايتد ضعيف ترين فصل خود از نظر تعداد گل هاي خورده در تاريخ ليگ برتر را ثبت کند. اين در حالي است که هنوز 4 بازي تا پايان فصل باقي مانده و عبور تعداد گل هاي خورده از 50، کاملا محتمل به نظر مي‌رسد.
در حقيقت يونايتد در حال سپري کردن ضعيف ترين فصل خود از نظر تعداد گل هاي خورده از فصل 79-1978 تاکنون است. در فصل مورد اشاره يونايتد تحت هدايت ديو سکستون در 42 بازي خود در ليگ يک 63 گل دريافت کرد و با تفاضل گل 3-، نتوانست به رتبه اي بهتر از نهمي دست يابد. منچستريونايتد در يک مسابقه، به تنهايي اميدهاي ليگ قهرمانان را براي خود به حداقل رساند و رکوردهاي منفي چندين ساله را جابه‌جا کرد. اتفاقي که مي‌توان آن را پيش بيني کرد آن است که تابستان شلوغي در انتظار اولدترافورد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستريونايتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و تقدیر از برگزیدگان جشنواره کیش بهشت خانواده برگزار شد.

فاطمه حسینی از بندرعباس، مرتضی رحمتی از تهران و مهدی قنواتی از اهواز در بخش طراحی پوستر عناوین اول تا سوم بخش جوایز ملی را کسب کردند.

نگین استادی نیز جایزه بخش ویژه آزاد را کسب کرد و در بخش ویژه کیشوندی نیز عاطفه چراغ چشم دیپلم افتخار دریافت کرد.

هیات داوران در بخش فیلم ۱۰۰ ثانیه ای هیچ اثری را برای کسب رتبه نخست اعلام نکردند.

آیدا حافظی از تهران مقام دوم و سمیه محمدی از کیش و علی اشرف از تهران نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

حسن جمشیدی از تهران در بخش ویژه آزاد و مهدی کشتکار نیز در بخش ویژه کیشوندی دیپلم افتخار را کسب کردند.

سید حسن حسینی از تهران، علی خوانین از شیراز و امیر عنایتی از تهران عناوین اول تا سوم بخش عکس را در حوزه جوایز ملی کسب کردند.

امین رحمانی از تاکستان در بخش ویژه آزاد و جابر غلامی نیز در بخش ویژه کیشوندی تندیس و دیپلم افتخار جشنواره را دریافت کردند.

امین رحمانی از تاکستان، وجیهه شکاری آذر و محمود خاکباز از کیش نیز در بخش عکس موبایلی دیپلم افتخار دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه