Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:51:02 GMT

رشد شاخص بورس در ساعات اولیه معاملات

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۸۰۶

رشد شاخص بورس در ساعات اولیه معاملات

بورس در سال جاری روزهای طلایی را پشت سر گذاشته و در ادامه رشد قابل قبول خود در فروردین ماه در آغاز معاملات روز جاری به پله ۲۰۶ هزار و ۲۵۳ واحدی رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، بورس در سال جاری روزهای طلایی را پشت سر گذاشته و توانسته در معاملات فروردین ماه خود به رشد قابل قبولی برسد تا جایی که بر اساس بررسی های صورت گرفته در هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه، ۳۷۸ هزار و ۱۶۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که در روز جاری (دوشنبه دوم اردیبهشت ماه) نیز در آغاز معاملات روند رو به رشدی را داشته و چراغ بورس سبز رنگ شده است. شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۸۷۷.۸۰ واحدی به پله ۲۰۶ هزار و ۲۵۳ واحدی رسیده است.

 

در حال حاضر نمادهای «وتجارت، خساپا، وبملت، خودرو، خپارس، های وب و فولاد» در ردیف پربیننده ترین نمادهای بورس قرار دارند. نمادهای «وغدیر، شپدیس، شبندر و شتران» دارای بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «وتجارت، کگل و ومعادن» دارای بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل بورس هستند.

 

امروز (شنبه 31 فروردین) در پایان معاملات بورس باز هم مانند اواسط هفته گذشته رکوردشکنی کرد و با رشد بیش از ۴۴۰۰ واحد به کانال ۲۰۴ هزار واحد رسید. آمار معاملات بورس نشان می دهد که همه  شاخص های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با رشد دسته مواجه شدند و شاخص کل با ۴۴۶۴ واحد رشد معادل ۲.۲۳ درصد به ۲۰۴ هزار و ۳۷۵ واحد رسید.

 

شاخص کل فرابورس نیز در آغاز معاملات با رشد ۲۴.۶۲ واحدی به پله ۲ هزار و ۵۰۲ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۳۲۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۰۰ میلیون سهم طی ۹ هزار نوبت معاملاتی است.

 

یادآور می شود: بر اساس آمار منتشره هفته گذشته در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا، ۸۴ هزار و ۳۵۲  تن انواع کالا به ارزش ۸ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال معامله شد.

 

بر اساس گزارش شبکه پولی بانکی ، در این تالار ۷۳ هزار و ۳۰۰ تن فولاد، ۶ هزار و ۱۰۰ تن مس، ۴ هزار و ۴۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، یک کیلوگرم شمش طلا  و ۴۲۰ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد. همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۹۱ هزار و ۹۲۹ تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

 

در این تالار ۱۰۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۸۲ هزار و ۹۵۷ تن قیر، ۷۶ هزار و ۶۵۹ تن مواد پلیمری، ۲۶ هزار و ۴۶۸ تن مواد شیمیایی، ۱۰ تن آرگون، یک هزار و ۲۰۰ تن سلاپس واکس و ۲ هزار و ۱۴۰ تن گوگرد معامله شد. علاوه بر این بازار محصولات کشاورزی بورس کالا نیز طی هفته گذشته شاهد معامله ۵ کیلوگرم زعفران رشته ای بود. افزون بر این، یک هزار و ۸۸۶ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالا به فروش رسید./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان ارتش رژه روز ارتش روز ارتش مسجد مقدس جمکران بیانیه گام دوم انقلاب سیل خوزستان خبرگزاری رشد شاخص معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه‌ ۵ اردیبهشت ماه با افزایش ۸۱۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: عشقی: نیازی به تعطیلی بازار سرمایه نیست

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۶۰ هزار و ۳۰۹ واحدی قرار گرفت.

کد خبر: 1228265 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس