Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@07:02:05 GMT

حمایت پست بانک از فعالان حوزه فناوری اطلاعات

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۸۷۹

حمایت پست بانک از فعالان حوزه فناوری اطلاعات

پول‌نیوز - صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در اولین جشنواره باجه های بانکی استان البرز که با حضور مسئولان پست بانک و کارگزاران باجه ها در منطقه کردان شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد گفت: پست بانک به عنوان بانک تخصصی وزارت ارتباطات، امسال برنامه گسترده ای برای حمایت از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و طرح های اشتغالزایی این حوزه دارد و تعامل ما با سازمان ها و شرکت های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رونق اقتصاد ICT در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، صباغی در ادامه افزود: به منظور ایجاد زمینه ارائه خدمات مطلوب تر به روستائیان، تفاهم نامه جامعی با سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور داریم که با اجرای این تفاهم نامه ها عاملیت 39 هزار دهیار را عهده دار می شویم.



وی تصریح کرد: در دو دهه گذشته مأموریت خدمت رسانی به روستائیان توسط دفاتر پیشخوان انجام شده و درحال حاضر تمامی دفاتر روستائی و پیشخوان خدمات دولت به عنوان نمایندگان ما پس از عقد قرارداد هستند.

عضو هیأت مدیره پست بانک ایران؛ تأمین مالی طرح های درآمدزای دهیاری ها را از مهمترین برنامه های این بانک دانست و تصریح کرد: دهیاران خوش فکر و فعال می توانند با دریافت تسهیلات خرد وضعیت روستای خود را بهبود بخشند.

صباغی خاطرنشان ساخت: امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی تعیین شده و لازم است که شعب و باجه های بانک برای تحقق این مهم، برای پرداخت تسهیلات اشتغالزائی بخصوص در روستاها با انگیزه مضاعف اقدام کنند.

بهزاد امیریان مدیرشعب پست بانک استان نیز در این جشنواره، گزارشی از عملکرد بانک درسطح استان به ویژه درخصوص عملکرد باجه ها ارائه و سپس کارگاه های آموزشی در مباحث مختلف با حضور مسئولان باجه های بانکی برگزار و درپایان از کارگزاران برتر این منطقه تجلیل شد.

همچنین اولین جشنواره باجه های بانکی روستائی پست بانک استان کردستان ویژه شهرستان های مریوان و سروآباد، ۲۹ فروردین ماه در روستای دره کی از توابع شهرستان سروآباد با حضور نماینده فرماندار، امام جمعه، اعضای شورا و دهیاری روستای مذکور و مسئولان پست بانک استان برگزار و درپایان نیز باجه بانکی روستای درکی افتتاح گردید.

فاتح ملائی مدیرشعب پست بانک استان در این جشنواره ضمن تبیین جایگاه بانک در اقتصاد کشور برافزایش سهم باجه ها در اقتصاد روستا تاکید و در ادامه نماینده فرمانداری نیز از خدمات پست بانک در روستاها تقدیر و خواستار تسهیل امور بانکی به روستائیان شد.

گفتنی است: در این جشنواره مسئول دایره باجه ها و کارشناسان روابط عمومی و بازرسی استان کردستان ضمن ارائه گزارش عملکرد باجه ها به تشریح آموزش های کاربردی و امنیتی پرداختند و درپایان نیز از کارگزاران باجه های شهرستان های سروآباد و مریوان تجلیل بعمل آمد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پست بانک ایران جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: تعداد کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیک فعال در استان ۱۲۶۰ مورد بوده و تعداد استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز ۱۱۳ مورد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آرام حیدری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست با فعالان حوزه ICT استان کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان در شاخص فاوا (IDI) در رتبه بیست‌وپنجم کشور است که در زیر شاخص دسترسی رتبه ۱۵، در زیر شاخص استفاده رتبه ۲۹ و در زیر شاخص مهارت در رتبه ۲۸ کشوری قرار دارد.

وی افزود: پهنای باند ورودی استان کردستان ۵۷۰ گیگ بر ثانیه است که میزان استفاده دیتا در استان ۲۱۰ گیگ بر ثانیه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان خاطرنشان کرد: تعداد کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیک فعال در استان ۱۲۶۰ مورد بوده و تعداد استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز ۱۱۳ مورد است.

حیدری یکی از مزیت‌های رقابتی کردستان را وجود شرکت‌های متعدد دانست و اضافه کرد: ۱۰۴ شرکت عضو نظام صنفی رایانه‌ای در کردستان وجود دارد که ۵۶ مورد آن فعال هستند.

وی گفت: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان ۶۲ مورد است که ۱۶ مورد آن در حوزه فناوری اطلاعات فعال هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان افزود: طرح آموزشی «ایران دیجیتال» سال گذشته در تعدادی از استان‌های کشور کشور اجرایی شد و این طرح امسال نیز در استان کردستان اجرا خواهد شد.

کد خبر 747480

دیگر خبرها

  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی