Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:07:32 GMT

واکنش سولسشایر پس از شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۰۵۳

واکنش سولسشایر پس از شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد

سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد برای فصل آینده دست به تغییر و تحولات زیادی در این تیم خواهد زد و یکسری از بازیکنان فعلی در تیم او نخواهند بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته سی و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس در زمین اورتون به میدان رفت و با نتیجه ضعیفی و دور از انتظار چهار بر صفر مغلوب حریف خود شد تا امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوله گنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد که از این شکست بسیار ناراحت بود، بعد از پایان مسابقه، گفت‌: تنها می‌توانم از هوادارانی که همراه ما بودند عذرخواهی کنم. برای من این نحوه بازی اصلاً قابل قبول نیست. متأسفانه به هیچ وجه بازی خوبی را ارائه ندادیم و تنها کاری که در حال حاضر از دست‌مان بر می‌آید این است که از هواداران عذرخواهی کنیم. ما باعث شدیم هواداران‌مان سرخورده شوند. خیلی بد بازی کردیم.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین منچستریونایتد برابر اورتون منچستریونایتد برای اولین‌بار در تاریخ لیگ برتر با ۴۸ گل خورده ضعیف‌ترین آمار خط دفاعی را از خود بر جای گذاشت تا یک رکورد منفی بزرگ در کارنامه سرمربی نروژی ثبت شود.

سرمربی منچستریونایتد در پایان صحبت‌هایش، اضافه کرد: اورتون خیلی ابتدایی توانست ما را در این دیدار شکست دهد. در حال حاضر نباید خودمان را پشت این گل‌ها پنهان کنیم. این اصلاً خوب نیست که ما قادر نیستیم به دروازه حریف شوت بزنیم و این قدر راحت دروازه خود را باز شده ببینیم. با این حال من اینجا خواهم بود و در کارم موفق خواهم شد ولی خیلی از این بازیکنان فصل آینده در این تیم حضور ندارند. ما نمی‌توانیم یک جا ترکیب را تغییر دهیم، بلکه باید گام به گام پیش برویم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اورتون اولگنار سولسشایر سرمربی فوتبال لیگ جزیره منچستریونایتد واکنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال اگرچه نتوانست تراکتور را شکست بدهد، ولی به واسطه نتیجه‌ای که پرسپولیس کسب کرد، همچنان در صدر جدول باقی مانده و شانس اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. آبی پوشان دوشنبه هفته آینده باید به مصاف ذوب آهن بروند و اگر بتوانند سبزپوشان اصفهانی را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند، بر قله لیگ برتر باقی خواهند ماند.

البته این بازی به لحاظ حاشیه‌ای شرایط خاص خودش را دارد. جدا از اتفاقاتی که در مسابقه رفت به وقوع پیوست، محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب آهن هم وضعیت خاصی مقابل جواد نکونام دارد. تابستان سال گذشته هنگامی که هنوز شرایط برای سرمربیگری جواد نکونام در استقلال فراهم نشده و همه چیز در حال از ابهام قرار داشت، ربیعی یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال شد و حتی با او تماس هم گرفتند، اما وضعیت برای نکونام مساعد شد و او روی نیمکت استقلال نشست. حالا جواد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف مردی برود که حدوداً ۱۰ ماه قبل می‌خواست سرمربی استقلال شود و اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، نکونام حالا دیگر سکاندار آبی‌پوشان نبود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند