Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه گفت: متاسفانه نفوذ دشمن در قالب فرهنگ یا سیاست های مهاجم آنقدر زیاد شده است که رهبر معظم انقلاب بحث پیاده نظام دشمن یا به عبارت دیگر جنگ تن به تن را مطرح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یک استاد دانشگاه و مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه درباره مقوله پیاده نظام دشمن گام دوم انقلاب که راهبرد رهبر معظم انقلاب برای چهل ساله دوم انقلاب است، به خبرنگار تیتریک، گفت: اگر چه امروز فضای مجازی به عنوان یک میدان نبرد تلقی می شود اما میدان نبرد را می توان به خیابان ها و آنتن های ماهواره دشمن روی پشت بام ها نیز تعمیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجتبی اشرافی افزود: متاسفانه نفوذ دشمن در قالب فرهنگ یا سیاست های مهاجم آنقدر زیاد شده است که رهبر معظم انقلاب بحث پیاده نظام دشمن یا به عبارت دیگر جنگ تن به تن را مطرح کردند در حالی که پیش از این در قالب جنگ نیابتی، بمباران هایی صورت می گرفت و دشمن دخالت مستقیمی در این زمینه نداشت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر میدان نبرد  به خانه، خیابان، دانشگاه و مدارس در قالب فرهنگی که دشمن برای ما تعریف و ترسیم می کنند بار می گردد، اظهار داشت: ما امروز در جنگ رو در رو با دشمن قرار داریم و رهبری با طرح مسئله پیاده نظام به دنبال این است که مقوله مذکور برای ما باور پذیر شود.

مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه در خاتمه خاطر نشان داشت: اگر مسئولین و ملت ما متوجه این مسئله بودند که ما در جنگ هستیم، شاید بسیاری از شرایط همانند شرایط فرهنگی هشت ساله دوران دفاع مقدس که توانستیم موفق شویم پیش می رفت و مشکلات ما کمتر از امروزی بود که با آن دست و پنجه نرم می کنیم.
 


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: سرمایه انسانی مهمترین واساسی ترین منبع حیاتی هرکشوری است. رشد وپیشرفت درحوزه ای ازنیاز های جامعه مرهون موتورمحرکه ای به نام جوان است. رشداقتصادی بدون وجود نیروی جوان در عرصه کاروتولیدوفن آوری ممکن نیست.

وی ادامه داد: اقتدارنظامی وابهت بین اللمللی بدون جوان متعهدغیوردرعرصه دفاع وآماده رزم تحقق نمی یابدرشدعلمی وسایرمقوله هایی که هرجامعه برای بقا وحیات به آن نیازدارد بدون سرمایه انسانی آماده وبانشاط میسر نخواهد بود.

یوسفی افزود: متأسفانه از دهه هفتادتاکنون مسئولین وقت دراشتباهی بزرگ موضوع تهدیدنسل را دربرنامه های خود قرار دادند وبه جای مدیریت درست سرمایه جوان کشورآن را معضل دانسته والان پنجره جمعیتی کشور در حال بسته شدن است واز دغدغه‌ای همه دلسوزان آینده کشوربحث رشد جمعیتی است. رهبر عزیزدر این رابطه ضمن عذر خواهی ازخدا ومردم ادامه این روند را غلط دانستند ودر توصیه‌های مکرر خود مسئولین وآحاد مردم بخصوص نخبگان وخواص رامتوجه خطربزرگ کاهش نسل نمودند.درمورد فرمایشات ارائه شده در خصوص ازدواج، تکثیر نسل و پیری جمعیت، مسئولین ونخبگان نظام اسلامی وظایف متعددی برعهده دارند.

یوسفی گفت: حل معضل پیری جمعیت وافزایش نسل، نیازمندهمکاری وتلاش همگانی همه آحاد جامعه، به ویژه مسئولین ونخبگان نظام اسلامی است.بااتخاذرویکردی جامع و چندجانبه، وبااستفاده ازابزارها و روش‌های مختلف، می‌توان به تدریج شاهدبهبود وضعیت ازدواج و فرزندآوری درکشورو ارتقای سلامت و پویایی جامعه بود.

کد خبر 6088187

دیگر خبرها

  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است