Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:21:41 GMT

رحمانی فضلی به سردار سلامی تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۵۸۷

رحمانی فضلی به سردار سلامی تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی انتصاب سردار سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران را تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی

سلام علیکم

افتخار انتصاب فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری را که نشان از شایستگی در پاسداری صادقانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و درایت و ایثار در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت خاضعانه به هموطنان دارد را به جنابعالی تبریک عرض نموده و از خداوند منان، توجهات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را در موفقیت و عزت برای شما خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ضمن قدردانی از مجاهدت و خدمات ارزشمند سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در دوران تصدی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی در دیگر عرصه‌های بالنده انقلاب اسلامی دارم.

کد خبر 4596852

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور حسین سلامی سپاه پاسداران پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانشان با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار علی فضلی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به همراه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده بازدیدی از  یادمان های شهدای جنوب کشور انجام شد.

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانش با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت.

دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور

این بازدید که در سالروز عملیات سیدالشهدا برگزار شده بود سردار فضلی و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در بین رزمندگان لشگر 10 در یادمان سیدالشهدا حضور یافتند و برای رزمندگان سخنرانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است