Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:33:07 GMT

محموله 179 کیلویی مواد افیونی در بردسکن کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۶۹۱

محموله 179 کیلویی مواد افیونی در بردسکن کشف شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی بردسکن از کشف و ضبط محموله 179 کیلویی مواد افیونی در یکی از راههای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظافتی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی شهرستان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راههای منتهی به شهرستان مستقر شدند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از رد زنیهای گسترده به یک دستگاه سواری سمند در مسیر بردسکن به سبزوار مشکوک شدند و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: راننده این خودرو به محض مشاهده ماموران و بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت بیشتری اقدام به فرار کرد که در نهایت ماموران با رعایت قانون به کار گیری سلاح پس از چندین کیلومتر تعقیب و گریز با استفاده از اسلحه توانستند خودرو را متوقف کنند.
او اضافه کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودروی یاد شده 101 کیلو و 900 گرم تریاک و 77 کیلو و 700 گرم حشیش را که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: این محموله مواد مخدر از استانهای جنوبی کشور بارگیری شده بود و قاچاقچیان قصد انتقال آن به مشهد را داشتند.
نظافتی افزود: دو متهم دستگیر شده در این ارتباط نیز پس از تشکیل پرونده و بازجویی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
بردسکن در فاصله 273 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.
1922/7497

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كشف مواد افيوني بردسكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد