Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  بابک شریفی گزارشی از آسفالت تولید شده در کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز ارائه کرد و گفت: مقدار ۹۰۰۰ تن آسفالت از ابتدای سال جاری در کارخانه سازمان عمران تولید و براساس برنامه ریزی و اولویت بندی مناطق دهگانه در معابر، کوچه ها و همچنین لکه گیری معابر توسط پیمانکاران و کارگاههای امانی خدمات شهری این مناطق پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس بیش از ۳۳۰۰ تن برای آسفالت ریزی های خیابان های ابوذر – محوطه سازمان پسماند – میدان آذربایجان – خیابان شهید صمدی – خیابان فلسطین و خیابان شهید جدیری و  ۳۷۰۰ تن از طریق  پیمانکاران و ۱۵۰۰ تن توسط کارگاه های امانی مناطق در سطح شهر پخش شده است.

مدیر عامل سازمان عمران تبریز با اشاره به اینکه فعالیت کارخانه آسفالت سازمان عمران تبریز از ساعات آغازین سال ۹۸ از سر گرفته شده افزود: تنها محدودیت پیش روی ما شرایط جوی و بارش های اخیر بوده و در مواقع مساعد جوی با دقت و سرعت بالا عملیات تولید و پخش آسفالت بدون تعطیلی  انجام گرفته است.

وی همچنین با اشاره به لزوم اصلاح معایب زیرسازی قبل از آسفالت ریزی گفت: دلیل وقفه در آسفالت ریزی خیابان شریعتی ایرادات زیرسازی و نشست های موجود در سطح خیابان موجود بود که با تلاش همکاران این سازمان ایرادات مرتفع و با مناسب بودن شرایط جوی در اسرع وقت عملیات آسفالت ریزی انجام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری فلسطین سازمان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، قنبری در بازدید از اجرای طرح پل انتفاضه این شهر گفت: اجرای کانال دفع آب‌های سطحی، ساماندهی پارک‌ها و تاسیسات پارک ها، سنگفرش پیاده‌روها، آسفالت کوچه‌ها، ساخت پارک محله‌ای و زمین چمن‌مصنوعی، ساماندهی ارامستان، تکمیل وساختمان جدید آتشنشانی از جمله این طرح‌ها است    او افزود: اکنون اجرای پل هم سطح انتقاضه با هدف دفع آب‌های سطحی و جلوگیری از وقوع سیلاب در موقع بارشها، جلوگیری از جمع شدن فاضلاب و افزایش شعاع هندسی تقاطع معابر با ۵میلیارد ریال اجرا میشود و از ۵٠درصد پیشرفت برخوردار است.    وی با اشاره به اجرای طرح عمرانی در منطقه گردشگری نیز گفت: در حال حاضر طرح مطالعات اغاز بکار مجدد شهربازی این شهر نیز در صورت گرفته و بزودی باز گشایی خواهد شد.    قنبری گفت:در مجموع برای اجرای طرح هلی عمران شهری ۲٠٠میلیارد تومان اعتبار صرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • تهران قدیم | طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی