Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر با اشاره به جمع آوری کمک‌های نقدی وغیر نقدی مردم مهدیشهر اظهار کرد: مردم این شهرستان ده میلیون و هفتصد هزار تومان نقدی وسی وپنج میلیون تومان غیر نقدی جمعا به مبلغ ۴۵ میلیون و هفتصد هزار تومان به مناطق سیل زده لرستان ارسال کردند.  فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر افزود: کمک‌های غیر نقدی مردم نوع دوست شهرستان مهدیشهر شامل پتو، نان، آب معدنی، روغن مایع وملحفه بوده که به این مناطق ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اولویت بندی نیازمندی‌های سیل زدگان طبق اولویت اقلام را تهیه و جمع آوری و ارسال کردیم.
ذوالفقاری خاطر نشان کرد: فعالیت‌های خواهران وبرادران بسیجی یاد آور فعالیت‌های پشتیبانی زمان دفاع مقدس با همان طراوت واخلاص است. این مردم خدمت به هموطن وکمک رسانی را با وحدت و همدلی وظیفه خود می‌دانند.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت:انسجام، اتحاد وهمدلی مردم در این واقعه نشانگر مهربانی، نزدیکی و برادری ملت مسلمان ایران است که مردم ما با کمک رسانی خودجوش و قابل توجه صحنه‌های زیبایی از دوستی ومهربانی را رقم زدند.
ذوالفقاری تصریح کرد: امداد رسانی گرچه از سوی گروه‌های خاص نظیر هلال احمر، ارتش، سپاه ونیروی انتظامی وبسیج یک وظیفه و مسئولیت شمرده می‌شوداما در این میان شاهد فعالیت و همکاری خود جوش گروه‌هایی از مردم در جامعه هستیم که مسئولیت پذیری آن‌ها نه از نوع اداری بلکه از عمق احساسات انسانی متبلور شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "حسن ابوالحسین" گفت: با توجه به وجود صنایع مختلف و تعداد زیاد کارگران در استان، خطراتی نیز در فضای مجازی برای این گروه وجود دارد. 


وی با اشاره به فعالیت‌های مجرمانه در این فضا، اظهار داشت: کارگران به دلیل صرف وقت بیشتر در محیط کار، و عدم آگاهی از تهدیدات فضای مجازی، مورد توجه مجرمان سایبری قرار می‌گیرند و حساب‌هایشان با روش‌های مختلف تحت حملات کلاهبرداران قرار می‌گیرد. 


ابوالحسینی از کارفرمایان، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی نیز خواست تا موضوعات کلاهبرداری در فضای مجازی را به کارگران اطلاع رسانی کنند و آنها را از موضوعات در این فضا آگاه سازند. 


این مقام انتظامی بیان داشت: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی وظیفه اجتماعی تمامی افراد است و از کسانی که در این زمینه اطلاع رسانی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تشکر می‌کنم.


 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از جرم در فضای مجازی، به ارائه محتوای آموزشی و پیشگیرانه می‌پردازد و افراد جهت دریافت محتوا می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید