Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اولين گردهمايي سال 1398 روساي شعب استانهاي مازندران، گلستان و سمنان با حضور مدير، مسئولين شعب و دواير استانهاي ياد شده، با هدف بررسي عملکرد سال گذشته و تبيين سياست‌ها و اولويت‌هاي سال جاري برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد مهدي سليم بهرامي مدير استاني بانک ايران زمين در اين گردهمايي مهمترين عامل، درکسب هر موفقيتي، را مشخص کردن دقيق اهداف دانست و گفت: اين هدفها هستند که مقصد و مسير زندگي فردي و سازماني را روشن مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه مدير منطقه ضمن تشريح عملکرد شعب در سال 97 توضيحاتي در خصوص مانده منابع و ميزان جذب، درصد تحقق اهداف جذب منابع، تفکيک منابع، مصارف و مطالبات، ضمانت نامه و گشايش اعتبار اسنادي، استفاده از خدمات بانکداري مدرن ازسوي مشتريان، پايانه‌هاي فروش فروشگاهي ارائه کرد و محقق شدن اهداف را ثمره تلاش و سخت کوشي كاركنان دانست.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی