Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:03:58 GMT

حضور فرهاد فخیم در گیتی پسند منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۱۰۷۵

حضور فرهاد فخیم در گیتی پسند منتفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند کارش را در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال زود و با قدرت استارت زد و توانست بعد از تمدید قرارداد سپهر محمدی، مسلم اولادقباد و محمد شجری، دو بازیکن از اردوگاه رقیب خود یعنی تیم مس جذب کند. حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی دو بازیکن فصل گذشته مس سونگون به تازگی بعد از توافق با مسئولان گیتی پسند برای یک سال با این تیم قرارداد بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مسئولان باشگاه گیتی پسند در نظر داشتند فرهاد فخیم بازیکن باتجربه مس را هم به خدمت بگیرند و این بازیکن حتی برای مذاکره به اصفهان هم سفر کرد ولی پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد حضور فخیم در گیتی منتفی است. فخیم قراردادی با باشگاه مس امضا کرده که مانع انتقالش به تیم گیتی پسند می‌شود.

در لیست گیتی پسند با سرمربیگری حمید بی غم بازیکنانی مثل محمد کشاورز، مهدی جاوید و مهران عالیقدر هم حضور دارند ولی به گفته بی غم اگر جاوید و کشاورز با هم مشکل داشته باشند، یکی از این بازیکنان در گیتی پسند می‌ماند.

از سوی دیگر تیم مس که دو بازیکن کلیدی خود را از دست رفته می بیند، دست به اقدام مشابهی زده و با بازیکنانی اردوگاه رقیب مذاکره کرده است. باوجود توافق اولادقباد و شجری با گیتی پسند اما این احتمال وجود دارد که این بازیکنان از اصفهان راهی تبریز شوند و فصل آینده لباس تیم مس را بپوشند.

بر اساس گفته‌های حمید بی غم سرمربی گیتی پسند، اولادقباد و شجری در حالی با این تیم قراردادشان را تمدید کردند که به آنها اعلام شده فصل بعد هم رضا لک سرمربی تیم اصفهانی است. بیان این واقعیت ناراحتی بی غم را در پی داشته و سرمربی جدید گیتی پسند تاکید کرده است بازیکنی که برای تیم شرط بگذارد را نمی‌خواهد.

همچنین سعید احمدعباسی بازیکن فصل گذشته گیتی پسند هم پیشنهادی از مس گرفته و در حال بررسی این پیشنهاد است. بنابراین دور از انتظار نیست که تا پایان این هفته دو، سه بازیکن از گیتی پسند راهی مس شوند تا شبیخون قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال به هم کامل شود.

کد خبر 4596855 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون فوتسال فرهاد فخیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا، ساعتی قبل قربانی هکرهای شبکه‌های اجتماعی شد و عکس حساب کاربری او با پیراهن منچستریونایتد منتشر شد.

امشب عکسی از مک‌کنی با پیراهن تیم انگلیسی یونایتد در صفحه فیس‌بوکش منتشر شد و عبارت "من اینجام" همراه آن به چشم می‌خورد. این عکس به سرعت حذف شد اما در حال حاضر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

این اولین پست در صفحه این بازیکن آمریکایی در نزدیک به یک سال گذشته بود؛ آخرین پست او در ژوئن 2023 منتشر شد. این پست در زمان عجیبی منتشر شده چون یوونتوس در حال حاضر با مک‌کنی برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

سایت کالچومرکاتو ایتالیا تایید کرد که حساب کاربری این بازیکن هک شده و به سرعت این تصویر حذف شد تا صفحه به حالت عادی بازگردد. به نظر می‌رسد که این اقدام شاید توسط اطرافیان این بازیکن صورت گرفته تا به نوعی شایعاتی درمورد آینده او و احتمال پیوستن به یونایتد را مطرح کنند.

او در تابستان امسال از تورین جدا خواهد شد. مک‌کنی فصل گذشته به صورت قرضی برای لیدزیونایتد در لیگ برتر بازی کرد اما پس از سقوط این باشگاه، به ایتالیا بازگشت.

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله