Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:29:36 GMT

مراسم تجلیل از جوانان برتر استان البرز

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۱۱۸۷

مراسم تجلیل از جوانان برتر استان البرز

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این مراسم باحضور غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، زارع رئیس شورای اسلامی شهر کرج، قبادی مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز، فلاح نژاد فرماندار نظرآباد، شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان، توکلی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل و جمع پرشوری از مردم در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش ضمن اجرای برنامه های مفرح و متنوع به مناسبت اعیاد شعبانیه و جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده کشور، جوانان برتر استان البرز به شرح ذیل تجلیل شدند:

جوانان برتر:

1- امین زعیم دار ؛ حوزه فعالیت : کارآفرینی / معرفی شده توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

2- اشکان جمالی پور صوفی ؛ حوزه فعالیت : گردشگری / معرفی شده توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

3- حسین نوری ؛ حوزه فعالیت : ورزشی / معرفی شده توسط معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان

4- سجاد باقری ؛ حوزه فعالیت : عشایری / معرفی شده توسط اداره کل جهاد کشاورزی و سازمان امور عشایری

5- امیر حسین خادمی ؛ حوزه فعالیت : مجازی / معرفی شده توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات

6- نرگس محمدی ؛ حوزه فعالیت : اجتماعی / معرفی شده توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه استان البرز سیل فرماندار نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: امروزه افراد دارای معلولیت در فعالیت های اجتماعی و مسابقات زیادی شرکت و توانمندی های خود را به جامعه ثابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا اولین جشنواره ورزش های بومی، محلی در سه شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده در سال گذشته برگزار شد که استقبال گروه های هدف را به دنبال داشت.

این مسوول ادامه داد: فعالیت های ورزشی برای افراد دارای معلولیت از ۲ جنبه درمانی که هدف آن تأمین سلامتی و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماریهای ثانویه است حائز اهمیت می‌باشد.

وی اظهار داشت: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می کند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین به اجرای طرح آموزشی آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها در دوره سالمندی اشاره کرد و گفت: این طرح با موضوعات سکته مغزی، بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت، سقوط و دمانس(آلزایمر) است که در سال گذشته ۲ هزارو ۷۲۷ در سطح استان شهری و روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

به گفته وی، آشنایی با بیماری استئو آرتریت، سقوط- بیماری دیابت - بیماری قلبی و عروقی -پوکی استخوان - سکته مغزی و آشنایی با بیماری دمانس از جمله موضوعاتی است که برای سالمندان جامعه هدف بهزیستی و افراد محلی در ۲ گروه سنی میانسالان با رده سنی ۶۵ الی ۴۵ و گروه سالمندی با رده سنی ۸۵ الی ۶۵ برای هر ۲ جنس آموزش داده می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان