Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اولين گردهمايي سال 1398 روساي شعب استانهاي مازندران، گلستان و سمنان با حضور مدير، مسئولين شعب و دواير استانهاي ياد شده، با هدف بررسي عملکرد سال گذشته و تبيين سياست‌ها و اولويت‌هاي سال جاري برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد مهدي سليم بهرامي مدير استاني بانک ايران زمين در اين گردهمايي مهمترين عامل، درکسب هر موفقيتي، را مشخص کردن دقيق اهداف دانست و گفت: اين هدفها هستند که مقصد و مسير زندگي فردي و سازماني را روشن مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه مدير منطقه ضمن تشريح عملکرد شعب در سال 97 توضيحاتي در خصوص مانده منابع و ميزان جذب، درصد تحقق اهداف جذب منابع، تفکيک منابع، مصارف و مطالبات، ضمانت نامه و گشايش اعتبار اسنادي، استفاده از خدمات بانکداري مدرن توسط مشتريان، پايانه‌هاي فروش فروشگاهي ارائه کرد و محقق شدن اهداف را ثمره تلاش و سخت کوشي همکاران دانست.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: برای نخستین بار گلخانه‌ای به سطح ۳۸۰ متر مربع با ۱۰۳ درخت موز در شهرستان داراب ایجاد شد.
وی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم موز از این گلخانه برداشت شده است.
فتحی گفت: تغییر الگوی کشت و اجرای کشت گلخانه‌ای یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت در بخش کشاورزی است که شرایط را برای حرکت به سمت کشاورزی پیشرفته و علمی فراهم می‌کند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب بیان کرد: کشاورزی در محیط گلخانه، علاوه بر آن که اثربخشی مستقیم بر مبارزه با آفات و امراض گیاهی دارد، در مدیریت مصرف آب هم نقش به‌سزایی داشته و برای شهرستانی چون داراب که با کمبود منابع آبی همراه است، بهترین روش برای استفاه مناسب از منابع آبی موجود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان