Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نرخ 48 نوع ترشي و شور در ميادين و بازارهاي ميوه و تره بار از سوي سازمان مديريت ميادين شهرداري تهران اعلام شد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت ميادين شهرداري تهران، از جمله ترشي‌هايي که در ميادين ميوه و تره بار عرضه مي‌شود، ترشي انواع ميوه‌هاست که ترکيبي از چند نوع ميوه بوده و از تنوع فراواني برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اين گزارش، ترشي‌هاي «آلبالو و گيلاس»، «ليموترش و آلوئه ورا»، «سيب، بِه و مرکبات»، «هندوانه ابوجهل، کامکوات و بلال کوچک» از جمله ترشي‌هاي ميوه است که در ميادين عرضه مي‌شود.
ترشي‌هاي «انبه، آناناس، زيتون و ليموترش»، «بنه کوهي، چاغاله و ازگيل»، «هلو، شليل، زردآلو و کيوي» و «آلو، انجير، انگوز و طالبي» از ديگر ترشي‌هاي ميوه است که با قيمت هر کيلو 8500 تومان تا 17 هزار تومان در ميادين ارائه مي‌شوند.
اين گزارش حاکي است، ترشي بندري با قيمت هر کيلوگرم 5500 تومان، ترشي ليته با قيمت 6500 تومان، ترشي مخلوط با قيمت 4900 تومان و ترشي هفت بيجار با قيمت 6 هزار تومان از جمله ترشي‌هاي پر تقاضايي است که در ميادين عرضه مي‌شوند.
ترشي بادمجان با قيمت هر کيلوگرم 8 هزار تومان، ترشي باميه با قيمت 9 هزار تومان، ترشي پياز با قيمت 6900 تومان، ترشي خيار با قيمت 14 هزار تومان، ترشي فلفل با قيمت 8900 تومان و ترشي کلم برگ با قيمت 5 هزار تومان از ديگر ترشي‌هاي پر مصرفي است که در ميادين ارائه مي‌شوند.
گفتني است، انواع سيرترشي با قيمت هر کيلوگرم از 10 تا 18 هزار تومان و نيز شور مخلوط با قيمت هر کيلوگرم 7500 تومان و شور گل کلم با قيمت هر کيلوگرم 6 هزار تومان از محصولات ديگري است که در غرفه‌هاي فروش ترشي و شور در ميادين و بازارهاي ميوه و تره بار به فروش مي‌رسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع پژو پارس را امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید. 

منبع: کارنامه

tags # پژو پارس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است