دستمزد بالا، بزرگ ترین مانع بر سر انتقال پوگبا به برنابئو
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۱۶۹۹
تهران- ایرنا- اگرچه «زین الدین زیدان» و باشگاه رئال مادرید، «پل پوگبا» را در اولویت خریدهای تابستانی خود قرار داده اند اما دستمزد کنونی وی در منچستریونایتد یکی از موانع اصلی این انتقال محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز دوشنبه نوشت: سرمربی رئال مادرید نسبت به استفاده از خدمات «پل پوگبا» مهاجم فرانسوی باشگاه منچستریونایتد علاقه مند بوده و این موضوع را به دفعات در کنفرانس های مطبوعاتی تایید کرده است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
با این وجود، هر گونه انتقال احتمالی مرد فرانسوی به پایتخت اسپانیا منوط به مذاکره و رفع سه مانع موجود است: دستمزد باشگاه، «ماینو رایولا» مدیر برنامه ها و شخص بازیکن.
رئال مادرید همواره در خصوص حصول اطمینان از ایجاد تعادل دستمزد بازیکنان محتاط بوده و این در حالی است که دستمزد کنونی ملی پوش شیاطین سرخ یکی از موانع اصلی بر سر این انتقال محسوب می شود.
براساس اطلاعاتی که به دست روزنامه آ. اس اسپانیا رسیده است، در آمد خالص پوگبا در یونایتد هم اکنون سالیانه 17 میلیون یورو است.
در صورتی که کهکشانی ها بخواهند دستمزدی معادل همین مبلغ برای پوگبا پرداخت کنند آنگاه این بازیکن بالاتر از بازیکنانی همچون «گرت بیل» (سالی 15 میلیون یورو) و «سرخیو راموس» (سالی 11.8 میلیونی یورو)، به پردرآمدترین بازیکن تیم مادریدی بدل خواهد شد.
با وجود نظر مثبت هافبک 26 ساله یونایتد برای کوچ به سانتیاگو برنابئو اما احتمال اینکه این بازیکن به مبلغی کمتر از دستمزد دریافتی کنونی خود، رضایت دهد، پایین است.
این در حالی است که بُعد مالی و اقتصادی قضیه تنها مانع پیش روی زیدان برای امضای قرارداد با پوگبا به شمار نمی رود؛ به عبارت دیگر پس از سپری شدن یک فصل نه چندان رضایت بخش برای شیاطین سرخ، این باشگاه باید حس تازه ای از اعتقاد و باور را به هواداران دلزده خود تزریق کند و فروش یکی از دارایی های ارزشمند و نام های بزرگ باشگاه به احتمال فراوان موج تازه ای از استیصال را به هواداران وفادار اولدترافورد منتقل خواهد کرد.
و در نهایت، آخرین مانع بر سر این انتقال، مدیر برنامه های پوگبا است؛ روابط مرد هلندی و باشگاه رئال متشنج بوده و پیش بینی محتملی که با آغاز هر گونه مذاکره احتمالی برای این انتقال می شود این است که رایولا سخت ترین نوع معامله را انتخاب می کند تا از این طریق علاوه بر تامین منافع خود و موکلش، باشگاه مادریدی را به دردسر بیاندازد.
با این حال، در آستانه اتمام فصل، زیدان و کادر فنی وی از همین حالا خود را در برنامه های فصل 2019 – 2020 غرق کرده اند و پوگبا یکی از اولویت های مرد فرانسوی در جهت تحقق این اهداف و برنامه ها محسوب می شود.
ورزشی**3991**9118**
منبع: ایرنا
کلیدواژه: ورزش پل پوگبا رئال دستمزد
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
به گزارش پارس نیوز ، اخیراً بحث درباره ساختِ گران سریال در شبکه نمایشخانگی به سمتِ تلویزیون هم آمده است. یکی از تهیهکنندگان اینطور گفته که هر قسمت 2 میلیارد تومان آب میخورد.
او کف برآورد یک سریال رده الف تلویزیون را بین 2 و 2.5 میلیارد تومان میداند؛ با وجود اینکه ممکن است برخی از سریالها حتی با برآورد اولیه یک یا 1.5 میلیارد تومانی به ازای هر قسمت آغاز شوند، اما سالانه بسیاری از مجموعهها در میانه تصویربرداری به الحاقیه بودجه میرسند و در ادامه به ارقام 2 تا 2.5 میلیارد تومانی به ازای هر قسمت میرسند.
حتی یکی از تهیهکنندگان سیما پرده از نرخ پایه تولید سریال الف در سال 1402 دقیقهای 30 میلیون تومان برداشت. این گمانهزنیها به سمتِسریالهای زیرخاکی و نونخ آمد. حتی برخی اینطور اعلام کردند که سعید آقاخانی با دستمزد نجومی دوباره به تلویزیون آمده و حواشیای خاص را به جان خریده است.
مهدی فرجی در واکنش به این گمانهزنیها، بودجه عجیب و غریب و دستمزد نجومی سعید آقاخانی به خبرنگار تسنیم گفت: واقعاً بودجه این سریال به مانند بودجههای دیگر سریالهای معمولی تلویزیون است. حتی یک ریال از میراث فرهنگی دریافت نکردیم. با بودجه صداوسیما که بسیار بودجه معمولی بود مثل دیگر سریالهایش این کار را ساختیم.
وی افزود: میگویند سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ این نکته را از همان «نونخ» اول هم میگفتند او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است برای هرکدام یک دستمزد میگیرد. اما آن موقع گفتم و الان هم میگویم دستمزد سعید آقاخانی مثل دستمزدهایی است که صداوسیما به همه پرداخت میکند. او برای «نونخ» که از نویسندگی تا مونتاژ حدوداً یک سریال درگیر کار بود رقمی که دریافت کرد حتی به مراتب از سریال «راز بقا» نمایشخانگی به مراتب کمتر بود. شاید برخی بپرسند چرا؟ چون آقاخانی به شاد کردن مردم علاقهمند است و این باور را دارد صداوسیما همچنان رسانه فراگیری است و مردم آن را میبینند.
فرجی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا سعید آقاخانی نسبت به اظهارنظر مجازی که داشته، «نونخ5» پایان مجموعههای «نونخ» است تجدیدنظری خواهد داشت، گفت: نمیدانم واقعاً؛ یک مقدار باید جلو برویم و ببینیم ظرفیتهای داستانی برای «نونخ6» پیدا میشود.
فرجی همچنین در خصوص احیای نهضت ساخت سریالهای دنبالهدار تلویزیون توسط سیمافیلم، خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در سریالهایی که چند فصلهاند و به صورت سری ساخته میشوند، قصه است. حتماً باید به قصه به طور خاص و ویژه توجه کنیم، زیرا توجه به قصه و فیلمنامه، این ظرفیت را ایجاد میکند که مردم آن سریال را دوباره ببینند و دنبالش کنند. به هر حال این نوع سریالها برای مردم یک نوع وابستگی ایجاد کرده که قصه و فیلمنامه خوب میتواند این خاطرات خوش و نوستالژی زیبا را برایشان تکرار کند.
او در پاسخ به این سؤال که نظرسنجیهای تلویزیون را باور دارد که 70 درصدِ مردم تلویزیون میبینند، افزود: من گاهی احساس میکنم بینندگان ما بیشتر از این آمارها و ارقاماند. صداوسیما شاید در این خصوص خیلی سختگیرانه اظهارنظر میکند. در ارتباطاتی که با مردم داریم میبینیم مخاطبان ما را به واسطه «نونخ» میشناسند و چقدر این سریال را دنبال کردهاند؛ به این باور میرسیم شاید بیش از این درصدها مردم مخاطب تلویزیون و سریالهایش هستند.
فرجی که گفته میشود قرار است یک سریال در نمایشخانگی را پیگیری کند به «کندو» احمدرضا درویش اشاره کرد که خیلی جدّی امسال این سریال را دنبال میکند که به جایی برسد.