Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی از راه‌یابی ۲۴۷ اثر به بخش مسابقه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از کمیته اطلاع رسانی جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی، «مرتضی شفیعی» از اتمام مرحله انتخاب آثار برگزیده جهت داوری در بخش محتوایی چهارمین جشنواره مطبوعات خبر داد و اظهار داشت: حدود هزار در بخش های حرفه‌ای و ویژه به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که از این تعداد 247 اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: این تعداد اثر در بخش های خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله، مقاله، یادداشت، گرافیک و صفحه‌آرایی به هیأت داوران چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان متشکل از اساتید برجسته روزنامه‌نگاری کشور ارجاع شده است.

شفیعی با بیان این‌که داوری آثار رسیده در بخش‌های طنز مطبوعاتی، کاریکاتور و عکس خبری در استان صورت گرفته و به اتمام رسیده است، افزود: اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان قرار است قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در تبریز برگزار شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی یادآور شد: به مناسبت برگزاری جشنواره مطبوعات استان تاکنون چندین دوره آموزشی ویژه اصحاب رسانه شامل دوره پیشرفته روزنامه‌نگاری در تبریز، دوره مقدماتی خبرنگاری در مرند، دوره یک روزه خبرنگاری ویژه اعضای کانون های مساجد، دوره کوتاه‌مدت بازاریابی رسانه و ... برگزار شده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان جشن نیمه شعبان خبرگزاری شبستان امام زمان عج مسجد مقدس جمکران رژه روز ارتش روز ارتش مهدویت ارتش بیانیه گام دوم انقلاب جشنواره مطبوعات تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج

ایسنا/خوزستان علی محمدی، عکاس خوزستانی، در دومین جشنواره عکس روز سنندج شایسته تقدیر شد.

تعداد پنج اثر از این عکاس به نمایشگاه راه یافت و یک اثر در بخش معماری شایسته تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، دومین جشنواره عکس روز سنندج به صورت حضوری و اردویی برگزار شد و عکاسان پذیرش شده از سراسر کشور به مدت چهار روز از شهر سنندج عکاسی کردند.

این جشنواره در بخش‌های ۱) عکاسی مستند اجتماعی با موضوعات معماری سنتی، مناظر شهری و بازار، شهر نگاره شامل برخورد مستند با همه موارد مرتبط با شهر سنندج از قبیل مناظر، زیبایی‌ها و فضاهای شهری، شهر و شهروند و زندگی شهری، محیط زیست و چشم‌انداز شهری، ترافیک، ورزش همگانی، نمودهای شهر سالم و مدیریت شهری و ۲) عکاسی طبیعت با موضوعات مناظر طبیعت، طبیعت و حیات وحش و پرندگان برگزار شد.

بنابر اعلام هیات اجرایی دومین جشنواره ملی عکس سنندج پس از دریافت تعداد ۲۴۷ درخواست حضور و سوابق از استان‌های سراسر کشور به دبیرخانه و بررسی و ارزیابی رزومه‌های دریافتی توسط هیات کارشناسی تعداد ۳۰ عکاس غیربومی را شایسته حضور در این رویداد فرهنگی ـ هنری شناخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج