Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:38:08 GMT

دستبند پلیس اهواز بر دستان سارق منازل نیمه کاره

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۰۳۶

دستبند پلیس اهواز بر دستان سارق منازل نیمه کاره

سرهنگ محسن دالوند در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: سارق حرفه‌ای منازل نیمه کاره با ۹ فقره سرقت در اهواز دستگیر شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از کسب گزارشات واصله مبنی بر، به سرقت رفتن اقلام مربوط به ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقین احتمالی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز اظهار کرد: عوامل کلانتری ۲۵ این پلیس موفق می‌شوند در حین گشت، زنی سارق را در حالی که با یک دستگاه موتورسیکلت سه چرخ قصد سرقت از یک واحد مسکونی نیمه کاره را داشت، شناسایی و پس از تعقیب و گریز، دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: از سارق هنگام دستگیری تعدادی پمپ آب، درهای آلومینیومی و فلزی و مقداری وسایل مربوط به ساختمان‌های در حال ساخت کشف گردید. متهم در بازجویی‌های پلیسی به عمل آمده به ۹ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، راهی مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 4596733

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی اهواز دستگيري سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است