Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:09:55 GMT

آخرین وضعیت محور راه‌آهن جنوب

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۳۶۱

آخرین وضعیت محور راه‌آهن جنوب

مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: با اقداماتی که در محور جنوب در حال انجام است، خط اهواز به سمت اندیمشک ظرف مدت زمان امروز یا فردا بازگشایی خواهد شد اما در خصوص تردد به سمت تهران با توجه به اینکه در دیگر مناطق این مسیر در حال بازسازی هستند، امکان اظهار نظر از سوی اداره کل راه‌آهن جنوب وجود ندارد.

عبدالکریم درویش زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت محور ریلی جنوب اظهار کرد: در چند نقطه از محور ریلی جنوب به دلیل سیلاب شاهد آب شستگی شدید بودیم و این مساله باعث عدم امکان تردد در این محور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده‌ترین مشکل به وجودآمده حدفاصل ایستگاه بامدژ و آهودشت بود که خوشبختانه با تلاش انجام‌گرفته ترمیم شده و تردد در آن خطوط امکان پذیر است.

مدیرکل راه‌آهن جنوب تصریح کرد: شمال ایستگاه نظامیه نیز دیگر خطی است که در اثر سیلاب دچار آب شستگی و حدود ۳۰ متر از خط تخریب شد.

درویش زاده عنوان کرد: اکنون در حال بازسازی خطوط ریلی در شمال ایستگاه نظامیه هستیم و ظرف مدت امروز تا فردا امیدواریم این خط نیز کامل ترمیم شود.

وی ادامه داد: قسمتی از خط ریلی اهواز- خرمشهر نیز از صبح روز گذشته تخریب شده است که با اقدامات در حال انجام امیدواریم امروز بازگشایی شود.

مدیرکل راه‌آهن جنوب خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در محور جنوب در حال انجام است، خط اهواز به سمت اندیمشک ظرف مدت زمان امروز یا فردا بازگشایی خواهد شد اما در خصوص تردد به سمت تهران با توجه به اینکه در دیگر مناطق این مسیر در حال بازسازی هستند، امکان اظهارنظر از سوی اداره کل راه‌آهن جنوب وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راه آهن جنوب راه آهن سیل خوزستان سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد در محور هراز برقرار است