Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس بندر هندیجان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مسعود میرزاپور اظهار داشت: آثار ارائه شده به دبیرخانه پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس هندیجان بیش از یک هزار اثر بوده و در این سطح همچون سنوات گذشته، از نظر کیفیت در جایگاه مطلوبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره شاعران از 15 استان کشور آثار خود را با موضوع ویژه خلیج فارس، شهدای خلیج فارس در دو قالب سپید و کلاسیک ارسال کرده‌اند. این آثار با حضور داوران در تهران داوری می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: داوری آثار ارائه شده در هفته اول اردیبهشت ماه 98، با حضور داوران در تهران صورت خواهد گرفت، نفرات برتر دارای رتبه و تقدیر شوندگان برای شعر خوانی در آیین اختتامیه به بندر هندیجان دعوت می‌شوند.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته آیین اختتامیه پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس هندیجان در روز پنج‌شنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه 98 هم‌زمان با روز ملی خلیج فارس در مجتمع فرهنگی و هنری خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار خواهد شد.

میرزاپور با ابراز خرسندی از بازتاب بسیار خوبی که برگزاری این کنگره در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی بین‌المللی داشته، عنوان کرد: این کنگره می‌تواند با حضور شاعرانی از بیرون مرزها و در بُعد بین‌المللی نیز مطرح و برگزار گردد.

وی خاطرنشان کرد: پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس بندر هندیجان با حضور مسئولان کشوری، استانی، شاعران ملی و چهره‌های مطرح ادبی کشور پنجشنبه 12 اردیبهشت‌ماه 1398 در سالن خلیج‌فارس هندیجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره فرهنگ و ارشاد استان کشور خلیج فارس شعر فرهنگی و هنری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، احسان رسولی اظهار داشت: صبا فولاد خلیج فارس در فروردين ماه سال جاری موفق به تولید ۱۳۱ هزار و ۸۱۱ تن بریکت گرم شد.

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس ادامه داد: با ثبت این رقم، این شرکت رکورد جدیدی را در تولید ماهانه خود به ثبت رساند و از رکورد قبلی ماهانه این شرکت که ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ تن بود، عبور کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد