Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:15:35 GMT

حقوق معلمان همدان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۷۹۷

حقوق معلمان همدان افزایش یافت

همدان- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در آستانه هفته معلم و از این ماه به صورت علی الحساب حقوق فرهنگیان استان افزایش یافت و افزایش قطعی آن بر اساس مصوبه هیات وزیران انجام می شود.

محمد بداعی روز دوشنبه در شورای آموزش و پرورش استان همدان افزود: تاکنون درصد دقیق افزایش حقوق فرهنگیان قطعی نشده است و به احتمال زیاد در حقوق اردیبهشت ماه این میزان مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کاهش تعداد اسکان فرهنگیان در نوروز 1398 نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در نوروز امسال بیش از 126 هزار نفر روز، مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان اسکان داده شدند.
بداغی عنوان کرد: این تعداد مسافر در قالب 13 هزار و 476 خانوار در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان مورد پذیرش قرار گرفتند که 76 درصد از مسافران اسکان داده شده از خانواده فرهنگیان و 24 درصد نیز از سایر مشاغل بودند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: 93 درصد از مسافران حضوری و هفت درصد دیگر نیز غیر حضوری برای اسکان نوروزی ثبت نام کردند.
وی تاکید کرد: استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران و خوزستان به ترتیب بیشترین اسکان را در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در نوروز 98 داشتند.
بداغی افزود: 160 مدرسه اسکان پذیر در استان همدان، با بیش از 300 نفر، کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی را در ستادهای اسکان فرهنگیان استان بر عهده داشتند.
وی با قدردانی از عوامل اجرایی ستاد فرهنگیان استان، عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای ارایه خدمات خوب و با کیفیت به مهمانان نوروزی استفاده شد.
به گزارش ایرنا نوروز سال 97 بیش از 70 هزار مسافر در قالب 152 هزار نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان همدان اسکان یافتند.
9904/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرهنگيان افزايش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست تبیینی مسئولان کانون‌های بسیج فرهنگیان استان کردستان با اشاره به موضوع جذب در آموزش و پرورش و تحولات رقم خورده در این زمینه، آن را محصول تلاش انقلابی فرهنگیان جوان بسیجی عنوان کرد و گفت: ریل جذب آموزش و پرورش بعد از ۸۰ سال توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد.

سجاد صدیقی با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص جنگ در عرصه تعلیم و تربیت، جذب در بسیج فرهنگیان را از مهم‌ترین فعالیت در این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: عمق نفوذ انقلاب اسلامی از این طریق باید در مسأله‌ها صورت گیرد.

وی، مکانیزم تربیت نسل توسط دشمن را قاعده‌ای باطل دانست که باید به دست انقلابی‌ها از بین برود.

صدیقی افزود: بسیج فرهنگیان باید آمادگی لازم را برای پیاده‌کردن موضوع تقابل با نقشه دشمن در تعلیم و تربیت را به دست آورد.

وی پایه اساسی هویت بسیج را مردم و حضور آنان دانست و بیان کرد: باید مکانیزم‌ها را برای حضور گسترده و عملی مردم فراهم نماییم.

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، مأموریت بسیج فرهنگیان را پاسخ به دغدغه رهبری دانست و با بیان اینکه بسیج باید قاعده بد مانع در برابر تحول را بر هم بزند، عنوان کرد: موضع‌گیری بسیج فرهنگیان در برابر کج‌روی‌های دولت در آموزش و پرورش باید بدون اغماض باشد.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت آموزش و پرورش ببرد، تلاش این توده را در راستای تحول در آموزش و پرورش ضروری خواند و گفت: این قشر باید مأموریت‌های خود در آموزش و پرورش را مسأله‌محور نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود