Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت معارضان سوری و نماینده جدید سازمان ملل در امور سوریه در مذاکرات روند آستانه در قزاقستان شرکت می‌کنند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ بین الملل آسیای غربی ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه قزاقستان از مشارکت هیئت معارضان سوری در مذاکرات روند آستانه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه قزاقستان تصریح کرد هیئت معارضان سوری متشکل از 14 نفر در این مذاکرات که در شهر نورسلطان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

از سوی دیگر نماینده جدید سازمان ملل در امور سوریه بر مشارکت خود در این نشست تاکید کرد.

دستور کار دور بعدی نشست آستانه درباره سوریه اعلام شد

جیر پدرسون تصریح کرد در مذاکرات مربوط به بحران سوریه در پایتخت قزاقستان شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات سوریه آخرین تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، ادعا کرده است که «تن‌ها چیزی که بین مردم غزه و آتش‌بس وجود دارد، حماس است» و توافق با اسرائیل باید برای این گروه یک «تصمیم آسان» باشد.

بلینکن اواخر روز جمعه در سخنرانی در انجمن سدونا مؤسسه مک‌کین در آریزونا گفت: «ما منتظریم تا ببینیم آیا در عمل، آنها می‌توانند پاسخی مثبت در مورد آتش‌بس و آزادی اسرا بدهند یا خیر».

او بدون اشاره به اینکه درخواست حماس در توافق چیست، گفت: «اما شاید چیز دیگری [در خصوص حماس]در جریان باشد و در روز‌های آینده تصویر بهتری از آن خواهیم داشت.

بلینکن افزود که مذاکرات با حماس به دلیل این واقعیت پیچیده است که «تصمیم گیرندگان نهایی» اعضای این گروه در غزه هستند که میانجی‌ها هیچ تماس مستقیمی با آنها ندارند.

وی همچنین تاکید کرد که آمریکا نمی‌تواند از عملیات زمینی اسرائیل در رفح در جنوب نوار غزه حمایت کند، زیرا اسرائیل طرحی برای حفاظت از غیرنظامیان ارائه نکرده است.

هیئت قطری برای مذاکرات آتش بس غزه به قاهره می‌رود

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، یک هیئت قطری امروز شنبه برای شرکت در مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه به قاهره سفر می‌کند.

در حالی که تلاش‌های دیپلماتیک برای جلوگیری از حمله اسرائیل به رفح - آخرین پناهگاه ۱.۵ میلیون فلسطینی آواره‌شده در جنگ هفت ماهه - ادامه دارد، یک هیئت حماس نیز به پایتخت مصر می‌رود.

بیش از ۳۴۵۰۰ فلسطینی از زمان آغاز حمله نظامی اسرائیل در ۷ اکتبر تاکنون شهید شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی