Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:36:34 GMT

تهران| معاون وزیر ورزش: هر وزیر یک معاون جوان منصوب کند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۸۴۶

تهران| معاون وزیر ورزش: هر وزیر یک معاون جوان منصوب کند

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت به‌کارگیری جوانان در مناصب مدیریتی گفت: کمترین مطالبه ما در انتصابات این است که هر وزیر یک معاون جوان منصوب کند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمدمهدی تندگویان امروز در نشست بررسی نقش و جایگاه جوانان در توسعه استان تهران با اشاره به وجود 2500 تشکل مردم‌نهاد فعال در سطح کشور اظهار داشت: تلاش داریم تا این تعداد از تشکل‎‌های مردم‌نهاد را تا پایان دولت به 4500 تشکل ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت حوزه گردشگری و همچنین تأکید ما بر حضور جوانان در این بخش تلاش داریم تا دبیرخانه گردشگری جوانان کشورهای اسلامی در تهران متمرکز شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای حضور جوانان در حوزه‌های مختلف مدیریتی افزود: در استان زنجان سایت استارتاپی راه‌اندازی شده است که جوانان می‌توانند با ورود به این مرکز اقدام به ثبت شرکت در کمترین زمان ممکن کنند و در استان تهران نیز این آمادگی وجود دارد تا دفاتر مشاوره‌های پیش از ازدواج را گسترش دهیم.

تهران| تأکید معاون سازمان استخدامی کشور بر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در مناصب مدیریتیاستاندار جدید همدان: از مدیران جوان و توانمند حتما استفاده می‌کنم‌تقدیر وزیر علوم از رهبر انقلاب برای انتخاب مدیران جوان

تندگویان همچنین تصریح کرد: کمترین مطالبه ما در انتصابات این است که هر وزیر یک معاون جوان منصوب کند.

وی سپس با بیان اینکه استان تهران یکی از محروم‌ترین استان‌ها در حوزه زیرساخت‌های آموزشی، ورزشی و رفاهی است گفت: در استان سیستان و بلوچستان 10 خانه جوان که در مالکیت دولت است وجود دارد اما در تهران تنها یک خانه جوان وجود دارد که آن نیز به صورت استیجاری مشغول فعالیت است.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی می‌تواند نقش مؤثری در درک مدیران از مشکلات استان و رسیدگی به آن‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده