Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:31:32 GMT

پایگاه سلامت در محله‌های کم برخوردار شمال تهران مستقر شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۹۲۲

پایگاه سلامت در محله‌های کم برخوردار شمال تهران مستقر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سودابه سوداگر پیش از ظهر دوشنبه با اعلام خبر استقرار پایگاه سلامت در محله‌های کم برخوردار شمال تهران اظهار داشت: این پایگاه با هدف خدمت رسانی به زنان و کودکان بدسرپرست، بی بضاعت و محروم در راستای جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی و توسعه فرهنگ سلامت و اطلاع رسانی، با ارائه خدماتی از قبیل چکاپ پزشکی، دندانپزشکی، مشاوره روانشناسی، تغذیه و مامایی، در مدت ۳ روز از ۲ الی ۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در مقابل سرای محله گلابدره به خدمات رسانی به شهروندان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای ویژه برنامه گفتگو در شهر در راستای مقابله با افسردگی و انزوا و بهبود حال شهروندان با شعار "مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت" را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته دانست و گفت: این برنامه از ۲ الی ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به مدت ۴ روز در بوستان نیاوران برگزار می‌شود.

سوداگر افزود: موضوعات مورد گفتگو در این برنامه شامل ازدواج و جوانان، طلاق و اعتیاد و… است که با حضور کارشناسان بهزیستی شمیرانات، شبکه بهداشت شمیرانات و مرکز مشاوره روانشناسی کوشا اجرا می‌شود.

وی به اجرای طرح راهوند اشاره کرد و گفت: هم زمان با فرا رسیدن هفته ملی سلامت طرح راهوند نیز در میدان قدس اجرا شده تا شهروندان به هنگام عبور از پیاده رو با دیدن این طرح تشویق به تحرک و نشاط شوند.

کد خبر 4597046

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری منطقه 1 تهران هفته سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان

 مدیر طرح بازافرینی شهری شهرداری اصفهان در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان با بیان لزوم استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری گفت: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

حسن سلمانی افزود: بازآفرینی محله جامی با اجرای همزمان ۵ طرح خدماتی و نوسازی شهرداری اصفهان با جدیت در حال انجام است.

او گفت: برای جلب رضایتمندی و امیدآفرینی هر چه بیشتر شهروندان ساکن در این محدوده و جلب مشارکت و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در محله جامی در جهت تحقق برنامه‌های بازافرینی محله  باید دفتر مشارکت محلی از طریق مدیریت شهری با محوریت شهروندان راه اندازی شود.

سلمانی با تشریح اقدامات پیشرو و ظرفیت‌های ایجاد شده از طریق ضوابط و تشریح ان‌ها برای شهروندان نسبت به مشارکت شهروندان در تحقق بازافرینی تاکید کرد و گفت: شهرداری  مزایا و تسهیلات خوبی  برای متقاضیان بازافرینی و نوسازی درنظر گرفته اما  نیاز است تمام ارگان‌های اجرایی در این امر مشارکت کرده و مردم به عنوان صاحبان شهر ، اصل جدایی ناپذیر این مشارکت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم برخوردار در زاهدان