Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@18:28:09 GMT

ثبت نام حدود 34 هزار نفر در آزمون دکتری 98

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۲۹۷۳

ثبت نام حدود 34 هزار نفر در آزمون دکتری 98

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آزمون دکتری سال 98 اظهار کرد: انتخاب کد رشته‌محل های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال 1398 از ساعت 12 روز شنبه (31 فروردین‌ماه 98) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز سه‌شنبه (3 اردیبهشت‌ماه 98) پایان می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه نتیجه اولیه آزمون، مجاز به انتخاب رشته شده اند، ضرورت دارد با مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان که به همراه نتیجه آزمون روی سایت سازمان قرار گرفته و همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته، نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد رشته‌محل از میان کد رشته‌محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از رشته امتحانی مربوط مبادرت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تعداد ثبت‌نام کنندگان در سایت این سازمان، گفت: تا ساعت 12 امروز (دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه 98) از تعداد 150 هزار و 535 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد 33 هزار و 971 داوطلب، انتخاب رشته کرده اند.

توکلی در خصوص داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه‌مند به انتخاب کد رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت این دانشگاه مراجعه کنند و بر اساس اطلاعیه های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

انتهای پیام/

168 / 167 سازمان سنجش توکلی سازمان سنجش آزمون دکتری 98 دکتری دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان سنجش توکلی سازمان سنجش آزمون دکتری 98 دکتری دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار

در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد