Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:59:27 GMT

کودک زنجانی دیپلم افتخار مسابقه نقاشی اسپانیا را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۰۴۱

کودک زنجانی دیپلم افتخار مسابقه نقاشی اسپانیا را کسب کرد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کوثر علیاری کودک 6 ساله زنجانی درمسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستربنیاد صلح وهمکاری اسپانیا (2017) دپیلم افتخار کسب کرد.

محمدنقی صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عضو هنرمند کانون پرورش فکری زنجان، در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا که با موضوع'به ستاره‌ها، آینده‌ دنیا نگاه کنید عضو هنرمند مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون پرورش فکری زنجان موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این مسابقه بین‌المللی که با همکاری دفتر امور فضایی سازمان ملل متحد (یونوسا) برگزار شد، تلاش داشت آگاهی نسل جدید را در مورد موضوع‌های اجتماعی پیرامون طبیعت جهان با کمک سلاح قدرت‌مند آموزش بالا ببرد.
این مسئول ادامه داد: برهمین اساس، در بخش نقاشی این مسابقه، دیپلم افتخار و تقدیرنامه نماینده سازمان ملل متحد به ' کوثر علیاری' 6 ساله زنجانی از مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 از زنجان تعلق گرفت.
وی خاطر نشان کرد: در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا،سه هزار و 502 اثر از 34 کشور جهان شرکت داده شده بود که هشت نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به افتخار آفرینی در این رقابت شدند.
صالحی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، 234 اثر نقاشی، پوستر و نقاشی دیواری عضای خود را به این مسابقه بین‌المللی هنری در اسپانیا ارسال کرده بود.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز مائده اوصانلو دختر 11ساله عضو مرکز فرهنگی هنری خرمدره کانون پرورش فکری استان زنجان دیپلم افتخار بخش بین‌ الملل هجدهمین مسابقه‌ بین‌المللی 'جی کیو ای' کشور ژاپن در سال 2017 را از بین 17 هزار و 763 اثر از 96 کشور جهان از آن خود کرده بود.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كانون پرورش فكري كودك زنجاني پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟

بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند.

این کیف حاوی دلار ، یورو ، مدارک شناسایی معتبر کشور ایران و یک کشور خارجی، بیمه نامه خودرو  و کارت ماشین بوده است.

اسکندری در این زمینه گفت: این کیف را در حوالی میدان جانبازان (هنرستان‌) پیدا کردم و سپس با مراجعه به ترمینال از طریق مدارکی که داخل کیف بود با این شهروند تماس گرفتم و کیف را تحویل وی دادم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری