Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:15:43 GMT

جسد یکی از غرق شدگان حادثه واژگونی قایق در سوسن پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۱۷۳

جسد یکی از غرق شدگان حادثه واژگونی قایق در سوسن پیدا شد

اهواز - ایرنا - بخشدار سوسن از توابع شهرستان ایذه گفت: صبح امروز (دوشنبه) جسد یکی از غرق شدگان حادثه واژگونی قایق در رودخانه کارون در مقطع بخش سوسن شهرستان ایذه از آب گرفته شد.

محمد سعید الماسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز 9 فروردین، یک قایق با پنج نفر سرنشین در رودخانه کارون حدفاصل روستای ده ثریا بخش سوسن واژگون شده بود که قایقران و یکی از سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار سوسن ادامه داد: با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه کارون و سیلابی شدن آن، عملیات جستجو طولانی شد تا اینکه صبح امروز جسد قایقران در نزدیکی محل حادثه در حوالی روستای ده ثریا بخش سوسن کشف شد اما جسد دیگر متوفی این حادثه همچنان مفقود است.
با وجود داشتن راه ارتباطی، برخی از اهالی روستایی منطقه، به دلیل نزدیکی مسافت ، از قایق برای جابجایی خود استفاده می کنند، احداث پل روی رودخانه کارون در مقطع بخش سوسن، یکی از خواسته‌های همیشگی مردم این بخش محروم بوده است که با وجود وعده‌های بسیار، تاکنون جامه عمل نپوشیده است.

بخش سوسن در فاصله 40 کیلومتری مرکز شهر ایذه قرار دارد.

9434/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي غرق شدگي كارون ايذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و سه واحد آمبولانس امدادی اورژانس و ۲ اکیپ امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی با اشاره به اینکه واحد‌های امدادی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند، افزود: در این سانحه هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و ۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین (ع) گلپایگان و حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت