Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:11:03 GMT

شهرداری ورامین مقابل یاران کوبیاک باخت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۲۷۲

شهرداری ورامین مقابل یاران کوبیاک باخت

تهران - ایرنا - تیم والیبال شهرداری ورامین در مرحله دوم مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مقابل تیم پاناسونیک ژاپن شکست خورد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مرحله دوم گروهی مسابقات باشگاه‌های امروز (دوشنبه) در چین تایپه پیگیری شد و شهرداری ورامین با نتیجه سه بر دو مقابل پاناسونیک ژاپن باخت.
شهرداری ورامین در ست‌های دوم و چهارم این بازی با نتایج 25 بر 19 و 25 بر 17 حریف خود را شکست داد اما پاناسونیک در ست‌های اول، سوم و پنجم با امتیازات 25 بر 19، 25 بر 12 و 16 بر 14 به برتری دست یافت تا برنده این مسابقه حساس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاناسونیک در ترکیب خود از بازیکنانی مانند کونیهیرو شیمیزو ستاره والیبال ژاپن و میخال کوبیاک کاپیتان تیم ملی لهستان بهره می‌برد اما شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر ایران، پوریا فیاضی، مسعود غلامی و علی اصغر مجرد را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارد.
با این نتیجه شهرداری ورامین در رده دوم گروه F مرحله دوم مسابقات باشگاه‌های آسیا قرار گرفت و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم سوم گروه E برود که یکی از تیم‌های الریان قطر یا تایچینگ بانک چین تایپه خواهد بود.
مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا از 29 فروردین تا 6 اردیبهشت به میزبانی چین تایپه برگزار می‌شود.
ورزشی**2024**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال باشگاه هاي آسيا شهرداري ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا

ارسلان کاظمی، درباره دلایل باخت شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین بازی از سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا، با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد که ارسلان کاظمی، کاپیتان و ستاره کهنه کار این تیم درباره دلایل باخت در  این بازی صحبت کرد. 

ارسلان کاظمی پس از باخت مقابل الریاضی لبنان گفت: دو، سه هفته است که ما به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دوم هستیم تا تیم را از این شرایط سخت خارج کنیم. امیدوارم برای بازی بعد یک بازیکن جذب کنیم چون واقعا تیم ما به بازیکن (در پست پنج) نیاز دارد.

او ادامه داد: من از اینکه ۴۰ دقیقه کامل در زمین بازی کنم متنفرم اما در ۴ - ۵ باز اخیر این کار را کرده‌ام چون تیم به من نیاز داشت. با این حال برخی مواقع نمی‌شود این کار را به خوبی انجام داد. من امیدوارم دومین بازیکن خارجی را برای تیم جذب کنیم.

کاظمی در پایان صحبت‌های خود گفت: ما خیلی بد بازی کردیم. در این دیدار ۳۵ اقدام سه امتیازی داشتیم که فقط ۲۰ درصد آنها تبدیل به امتیاز شد. وقتی یک تیم از ۳۵ پرتاب تنها ۷ بار موفق به کسب امتیاز می‌شود، راهی برای بردن وجود ندارد و به نظر من اصلی‌ترین دلیل باخت همین بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی