Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:10:18 GMT

جزئیات تغییر ساعات کاری ادارات استان مرکزی‌

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۴۳۵

جزئیات تغییر ساعات کاری ادارات استان مرکزی‌

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای کاهش خسارات قطعی احتمالی برق به واحدهای تولیدی استان مرکزی با برنامه‌ریزی و هماهنگی با شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای باختر بکوشند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید فرخی ظهر امروز در حاشیه دومین جلسه بررسی راهکارهای پیشنهادی اصلاح الگوی مصرف و مساعدت در ایجاد تمهیدات لازم برای گذر از پیک سال 98 در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اسن جلسه اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه مدیریت مصرف برق در ایام پیک سال 98 بود که وظایف تمامی دستگاه‌ها در رابطه با مصرف داخلی در این جلسه مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممیزی وضعیت دستگاه‌های اجرایی با همکاری شرکت توزیع نیروی برق از جمله مواردی بود که در این جلسه مقرر شد تا دستگاه‌ها نسبت به آن اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: تهیه مولدهای لازم به منظور استفاده در زمان اوج مصرف برق از مواردی بود که باید دستگاه‌ها نسبت به پیش‌بینی این مهم توجه داشته باشند و حداکثر صرفه‌جویی را در نوع مصرف خود اعمال کنند.

فرخی بیان کرد: در ررابطه با تغییر ساعات کاری دستگاه‌ها هم قرار شد که اوایل خردادماه تصمیم‌گیری شود و اگر تشخیص داده شود که تغییر لازم است همانند سال گذشته اتمام ساعت کاری با یک ساعت تعجیل انجام می‌شود.

برق مصرفی بخش صنعت استان کرمانشاه کمتر از میانگین کشوری است20 درصد برق مصرفی ادارات لرستان باید از ‌انرژی خورشیدی تأمین شودبرنامه‌ریزی برای کاهش 60 درصدی برق مصرفی در بوستان‌ها

وی ادامه داد: به منظور مصرف برق واحدهای تولیدی کشاورزی و صنعتی هم دستگاه‌های متناظر نظیر شرکت شهرک‌ها، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی باید با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق با شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای باختر درراستای کاهش آسیب‌های ناشی از قطعی‎‌های احتمالی تا کمترین حد ممکن حرکت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی عنوان کرد: گرچه در هر صورت آسیب‌ها و خساراتی در اثر قطعی برق به واحدهای تولیدی وارد می‌شود اما باید تمامک تلاش خود را درراستای به حداقل رساندن این آسیب‌ها به کار بگیریم.

فرخی اضافه کرد: هکمچنین با توجه به قطع احتمالی برق صنوف باید اتاق اصناف هم با همکاری صنعت، معدن و تجارت بررسی‌های لازم را داشته باشد تا ارائه خدمات در این بخش مشکل نداشته باشد و با مدیریت زمان و کنترل شرایط بتوان ارائه خدمات مطلوب را داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال روز گذشته اولین جلسه هیات مدیره با حضور مالک جدید را برگزار کرد و پس از آن هم شرح جلسه در رسانه‌ها منتشر شد.

پس از اتمام جلسه، در رسانه‌ها خبری در خصوص بحث در خصوص تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» در رسانه‌ها منتشر شد که این خبر صحت ندارد. روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد: درباره این مساله در جلسه صحبتی نشده و مشخص نیست این خبر با چه منبعی در رسانه‌ها منتشر شده است. تغییر نام استقلال و بحث درباره آن در جلسه هیات مدیره دیروز، صحت ندارد.

گفتنی است دیدار بعدی استقلال در لیگ روز چهارشنبه مقابل تراکتور برگزار می‌شود که اولین دیدار این تیم پس از واگذاری به پتروشیمی خلیج فارس است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد