Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:02:25 GMT

استفاده از ظرفیت مردمی در حوزهٔ فرهنگ

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۵۱۱

استفاده از ظرفیت مردمی در حوزهٔ فرهنگ

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم در حاشیه بازدید از ستاد فرهنگی نیمه شعبان شهرداری قم  با اشاره به اینکه از شهر‌های مختلف و با گرایش‌های مختلف و حتی از خارج از کشور، جمعیت کثیری مهمان شهر قم شده و خدمات گسترده‌ای هم ارائه می‌شود،گفت:برپایی موکب‌ها در نیمه شعبان نشان می‌دهد که هرجا بخواهیم حرکت و موجی ایجاد کنیم، اگر ظرفیت مردمی را بشناسیم می‌توانیم به فرمایشات رهبری که دائم استفاده از ظرفیت مردمی را در کار‌ها به ما گوشزد می‌کنند، جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم‌مقام شهردار قم با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی در مسیر پیاده‌روی نیمه شعبان از مهم‌ترین اتفاقات این رویداد ملی است،عنوان کرد: استفاده از ظرفیت مردمی می‌تواند نجات‌دهندۀ حوزهٔ فرهنگ باشد و سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم بیشتر مهندسی فرهنگی با شناسایی ظرفیت‌های شهر را انجام می‌دهد تا بسترسازی لازم برای فعالیت مردمی را فراهم کند.

وی با تأکید بر اینکه ما در مجموعه شهرداری سعی کردیم بستر کار‌ها را به‌حسب وظیفه و تکلیفی که بر عهده‌داریم فراهم کنیم، اضافه کرد: در چهارسالی که ما در مدیریت شهری قم هستیم، هرسال امکانات و خدمات، رو به بهبود بوده و برای امسال نیز به‌طور مثال همین‌که یک لاین ویژه پیاده‌روی و یک لاین ویژه خودرو‌های خدماتی و امدادی اختصاص پیدا کرده و مدل ترافیکی و نوع سرویس‌دهی شهرداری به‌کلی تغییر کرده از نشانه‌های بهبود است و شاهد بودید همه موکب‌های مردمی با توجه به اینکه ظرفیتی هم از شهر قم به کمک سیل‌زدگان رفته، اما در وضعیت خیلی خوبی قرار داشتند.

معتمدی با بیان اینکه بروز و ظهور فعالیت‌های سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی در دورهٔ اخیر به دلیل استفاده از ظرفیت نهاد‌های مردمی مشهود است، افزود: خوشبختانه چندماهی است که سازمان دارای یک برنامه منسجم راهبردی همراه با نگاه ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم به تیم جدید این مجموعه است و اظهار رضایت شهروندان از خدمات آن، نشان‌دهندۀ انتخاب مسیر درست حرکت است.

انتهای پیام/ح

بروز و ظهور فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم مشهود است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند