Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:40:43 GMT

پخش برنامه تلویزیونی «کتاب۴» همزمان با نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۶۵۵

پخش برنامه تلویزیونی «کتاب۴» همزمان با نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه تلویزیونی کتاب ۴ همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران، به‌صورت زنده و هر روز در سه نوبت از شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

این برنامه بناست در قالب ویژه‌برنامه «کتاب ۴پ لاس» رویدادهای نمایشگاه را برای مخاطبان تلویزیون روایت کند.

حسین پورصلعی نایینی تهیه‌کننده این برنامه درباره پخش آن گفت: برنامه «کتاب۴ پلاس» به‌صورت مستقیم از محل برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، روزانه در چهار نوبت پخش روی آنتن می‌رود که سه آیتم به‌صورت زنده و آیتم چهارم در قالب مستندگونه به‌صورت تولیدی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «کتاب ۴» یکی از برنامه‌های قدیمی شبکه ۴ در حوزه کتاب است که قدمتی حدوداً ۲۰ ساله دارد و اکنون نیز به‌صورت هفتگی و ثابت از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. به همین منظور نام «کتاب۴ پلاس» را به بخش نمایشگاهی کتاب ۴ اختصاص دادیم. اجرای برنامه را جعفر فریدزاده، عصمت همتی و شاهین شرافتی به‌صورت مشترک بر عهده دارند و روزانه در سه نوبت پخش زنده با مسئولان برگزاری نمایشگاه، نویسندگان، ناشران، نوقلم‌ها و مهمانان خارجی حاضر در نمایشگاه کتاب گفتگو می‌کنند.

تهیه کننده «کتاب۴ پلاس» به قسمت تولیدی برنامه اشاره کرد و گفت: این بخش در قالب مستندگونه تولید می‌شود و رخدادهای روزانه نمایشگاه کتاب و حواشی این رویداد را طی ۱۵ دقیقه به تصویر می‌کشد.

پورصلعی در پایان گفت: پخش «کتاب۴ پلاس» از روز ۴ اردیبهشت همزمان با آغاز نمایشگاه شروع شده و تا پایان این رویداد فرهنگی در مجموع با ۴۴ آیتم روی آنتن می‌رود. برنامه هر روز در ساعت‌های ۱۲، ۱۴:۴۵ و ۱۷ به‌صورت زنده و ساعت ۲۳ به‌صورت تولیدی پخش می‌شود. در اولین قسمت برنامه که روز چهارشنبه است، آیتم شبانه ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

کد خبر 4597100 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه چهار سیما نمایشگاه کتاب تهران برنامه تلویزیونی سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون