Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:15:44 GMT

واکنش ترامپ به احتمال استیضاح شدن از سوی کنگره

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۶۸۵

واکنش ترامپ به احتمال استیضاح شدن از سوی کنگره

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ» در این پیام که در توئیتر منتشر شده آورده است: چگونه می‌خواهید رئیس جمهور جمهوریخواهی را بواسطه جنایتی که دموکرات‌ها مرتکب شده‌اند محاکمه کنید؟ آمریکا را دوباره قدرتمند می‌کنیم.

این در حالی است که «جرالد نادلر» رئیس کمیسیون قضائی مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با «ان‌بی‌سی نیوز»، احتمال استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور را از بابت برخی اتهامات مطرح شده در گزارش رابرت مولر بازرس ویژه پرونده روسیه، رد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه کنگره باید پیش از هرگونه تصمیم‌گیری در این خصوص، پای صحبت مولر و «ویلیام بار» دادستان کل آمریکا بنشیند؛ گفت: برخی از اتهامات مطرح شده، قابل استیضاح است. به عنوان مثال چنانچه اتهام ممانعت از اجرای قانون تأیید شود؛ می‌توان به استیضاح متوسل شد.

مولر در گزارش خود نوشته بود: تلاش‌های ترامپ برای اعمال نفوذ در روند تحقیق پیرامون پرونده روسیه اغلب ناکام بوده اما بیشتر به این دلیل که اطرافیانش از اجرای فرامین یا درخواست‌هایش سر باز زدند.

گفتنی است روز جمعه، الیزابت وارن سناتور دموکرات ایالت ماساچوست و نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نیز در پیامی توئیتری، خواستار آغاز فرایند استیضاح دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور شد و دلیل خود برای طرح چنین خواسته‌ای را شواهد موجود مبنی بر سوءرفتار وی طبق جزئیات ارائه‌شده در گزارش مولر عنوان کرد.

کد خبر 4597092 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا

سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس‌جمهوری، نوشت: «دنیا نیازمند نبوغ جوان ایرانی است؛ ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهور در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است. سربلندی و اقتدار همراه با آورده‌های اقتصادی، از نتایج صادرات خدمات فنی - مهندسی ایرانی است.»

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز - چهارشنبه، پنجم اردیبهشت - به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است. دیدار دوجانبه، نشست هیات‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت