Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرکو نورانی مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در شهرستان مهاباد هیچکدام از شرکت‌های اینترنتی حمل و نقل از جمله تاکسی اینترنتی ماکسیم مجوز فعالیت از سوی سازمان حمل و نقل شهرداری را ندارند.

وی با اشاره به اینکه آن دسته از شرکت‌های اینترنتی مجوز صدور فعالیت را نداشته باشند افزود: قطعا طبق قانون با این شرکت‌ها برخورد خواهد شد و علاوه بر پلمب دفتر نسبت به جلوگیری از فعالیت خودرو‌های آنان توقیف اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورانی با بیان اینکه شهرستان مهاباد ۵۰۵ دستگاه گردشگری دارد ادامه داد: از این تعداد ۱۵۸ تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه ون، ۹۱۵ تاکسی تلفنی، ۴۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲ میدل باس و ۶ مینی بوس است.

وی ادامه داد: طبق ماده ۹ قانون توسعه حمل و نقل و مدیریت سوخت کشور و مواد ۳۱ و ۳۲ قانون نحوه رسیدگی مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در محدوده شهر‌ها و حومه صرفا بر عهده شهرداری‌ها بوده و شرکت‌های اینترنتی باید مجوز فعالیت پروانه را داشته باشند.

انتهای پیام / س خ

فعالیت تاکسی اینترنتی ماکسیم در مهاباد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار