Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: ورود دو سامانه بارشی به استان لرستان در تاریخ های 6 و 12 فروردین‌ماه سال 98 منجر به جاری شدن سیل شد و خساراتی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به دستور دکتر ولایتی (رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی) و دکتر طهرانچی (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی) سریعا اقدام به تشکیل قرارگاه جهادی در شهرستان پلدختر کرده و با بسیج نیروها اعم از بسیج دانشجویی، بسیج کارمندان و بسیج هیأت علمی پای کار ایستادیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: حدود 400 نفر نیروی جهادی با تجهیزاتی بالغ بر 20 دستگاه لودر، بولدوزر، گریدر، بیل مکانیکی، بابکت و تراکتور، دو بخش از شهر پلدختر را پوشش دادند. مدارس این شهر که آسیب دیده بود و بخش سازمانی‌های پلدختر را به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار کردند.

بهاروند خاطرنشان کرد: خوشبختانه ظرف یک هفته توانستیم بحث پاکسازی را انجام دهیم. علاوه بر آن در بخش هایی، دستگاه ها، تجهیزات و ماشین‌آلات راه‌سازی ما به کمک سایر نهادها مثل ارتش و سپاه آمد. الحمدالله با عزم ملی که در مردم ایجاد شد، توانستیم کار پاکسازی و لجن‌زدایی را در شهر پلدختر انجام دهیم.

وی با تأکید بر این‌که کار دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل‌زده تمام نشده است، گفت: نیروهای پزشکی، دو درمانگاه سیار و یک اتوبوس دندانپزشکی را به پلدختر اعزام کرده ایم. متخصصانی نیز در قالب نیروهای روانشناس و مددکار اجتماعی در روستاها و مرکز شهرهای پلدختر و معمولان برای تمرکز روی مسائل روانی و عاطفی حضور خواهند داشت تا به مردم آسیب دیده مناطق سیل‌زده کمک کنند.

انتهای پیام/

168 / 167 دانشگاه آزاد لرستان رئیس دانشگاه آزاد لرستان سیامک بهاروند سیل لرستان سیل پلدختر کمک دانشگاه آزاد به سیل زدگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد لرستان رئیس دانشگاه آزاد لرستان سیل لرستان سیل پلدختر کمک دانشگاه آزاد به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم

فرمانه سپاه امام رضا (ع) در جمع اساتید دانشگاه‌های مشهد گفت: از مولفه‌های مهم قدرت در حاکمیت‌ها حوزه علم و فناوری است و دست اندرکاران این حوزه باید تمام همت و تلاش خود را در این زمینه معطوف کنند

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در نشست هم اندیشی مسئولان دانشگاه‌های استان خراسان رضوی با فرمانده سپاه امام رضا (ع) که در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی  با تقدیر از جامعه دنشگاهیان و مجموعه بسیج دانشجویی در تشکیل اینگونه جلسات هم اندیشی گفت: ضروری است در تعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سایر دستگاه ها، نقش مشارکتی خود را تعریف کرده و با بهره گیری از ظرفیت جلسات هم اندیشی این موضوع را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تقویت ساختار‌ها در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور گفت: ما ۲ راه بیشتر نداریم. یا باید قدرتمند شویم و یا این که اراده دشمن را بپذیریم. در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده ایم که هیچگاه تسلیم خواست و اراده دشمن نبوده ایم و در آینده نیز همینگونه خواهد بود.

سردار غیاثی تاکید کرد: باید قدرتمند باشیم. این قدرتمند بودن فقط در حوزه دفاعی و نظامی نیست. از مولفه‌های مهم قدرت در حاکمیت‌ها حوزه علم و فناوری است و دست اندرکاران این حوزه باید تمام همت و تلاش خود را در این زمینه معطوف کنند.


فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که در حوزه دفاعی و امنیتی امروز سرآمد هستیم، خاطرنشان کرد: بین ایجاد امنیت و اقتدار امنیتی تفاوت دارد. ما علیرغم تهدیداتی که داریم، امنیت داریم. این اقتدار امنیتی است که به برکت حضور، ولی فقیه در جامعه است.

وی افزود: باید در سایر حوزه‌ها هم در جهت قدرتمند شدن تلاش کنیم.

سردار غیاثی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مجموعه بسیج در قالب بسیج دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌ها گفت: تلاش‌های مجموعه‌های بسیج در دانشگاه ها، در طول مجموعه مدیریت و رئیس دانشگاه است و هنر این است که اگر اقدامی انجام می‌دهیم، در تعامل با مجموعه مدیریت دانشگاه‌ها باشد و در اقدامات هم افزایی داشته باشیم.

در این جلسه «رسول نوروزی» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی، حجت الاسلام «جواد مهدوی نسب» رئیس شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خراسان رضوی، «مسعود میرزایی شهرابی» رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، «محمود محمدزاده شبستری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، «محسن مرادی «رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، «سید مولا خاتمی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی، «حبیب الله تقی پور سهل آبادی» مدیر امور پردیس‌های دنشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، «محمدعلی رضایی کرمانی نسب پور» مسئول مجمع بسیج اساتید استان خراسان رضوی، «هاشم جلیلی صفریان» رئیس شورای هماهنگی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی منطقه ۹ کشور، «محمدعلی زنگنه اسدی» رئیس دانشگاه حکیم سبزواری، «قاسم قاسمی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار و «فاطمه شوشتری» رئیس دانشگاه فرهنگیان واحد شهید کلاهدوز قوچان نیز در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود را در ارتباط با مسائلی از جمله تولید علم، ارتباط با صنعت، مسائل فرهنگی و اجتماعی، اسلامی شدن دانشگاه‌ها و ... در تعامل دانشگاه با مجموعه سپاه و بسیج بیان کردند.

در پایان این جلسه نشان دانشگاه فردوسی مشهد در تقدیر از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی به فرمانده سپاه امام رضا (ع) اهدا شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است