Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نجفی مدیر جهاد کشاورزی کلیبر در جمع خبرنگاران، خسارت ناشی از این سرما و سرمازدگی دیررس بهاری در کلیبر را بیش از ۳۸۵ میلیون ریال عنوان کرد.

وی افزود: در جریان بارش‌های اخیر بهاری نیز در اثر وقوع سیلاب بیش از ۳۰ میلیارد ریال به تأسیسات زیربنایی بخش کشاورزی این شهرستان خسارت وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی با تأکید بر اینکه شهرستان کلیبر یکی از قطب‌های دامپروری استان است، گفت: استقبال و مشارکت خوب مردم در اصلاح نژاد و تلقیح مصنوعی دام‌ها این شهرستان را جزو رده‌های اول استانی در این زمینه قرار داده است.

وی افزود: در راستای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در آینده نزدیک شاهد کلنگ زنی بزرگترین گلخانه بخش خصوصی با مساحت ۲۶ هکتار در بخش آبش احمد این شهرستان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ش

کلنگ زنی بزرگترین گلخانه بخش خصوصی در بخش آبش احمد کلیبر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان


غلامحسین تیموری مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۴ هزار و ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

غلامحسین تیموری اظهار کرد: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات۳۹ هزار و ۲۲۵ تن کالاهای شامل برنج ، موز و کنجد و بیش‌از ۴۴ هزار و ۱۹۸ تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتا شامل انواع خرما،گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی و سایر خشکبار است.

وی کل ترانزیت محصولات کشاورزی در یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را ۱۱۱۶ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • هشدار سرمازدگی تا ۲ روز آینده در استان همدان
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی