Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پروژه چهار خطه کردن محور دره شهر- پل دختر در استان ایلام 15 درصد پیشرفت دارد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر کاظمی روز دوشنبه در بازدید از این پروژه از پیشرفت 15 درصدی آن با توجه به شروع کمتر از 3 ماه خبر داد.
وی افزود: طول محور دره شهر به پل دختر در حوزه استحفاظی استان ایلام 18 کیلومتر است که 13 کیلومتر آن در دهه مبارک فجر سال گذشته کلنگ زنی شد و هم اکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مطالعه پنج کیلومتر دیگر نیز به انجام رسیده و در آینده نزدیک مناقصه آن به انجام خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام عنوان کرد: این محور علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی استان های ایلام و لرستان، راه تردد شهرستان دره شهر به آبدانان نیز از طریق تونل کبیر کوه و مرز چیلات خواهد شد.
کاظمی با اشاره به مبلغ 300 میلیارد ریالی برای اجرای این طرح، هدف از اجرای آنرا افزایش ایمنی و روان سازی ترافیک با توجه به اهمیت این محور ارتباطی شهرستان دره شهر به سمت خوزستان و لرستان و در آینده ارتباط این شهرستان به شهرستانهای آبدانان و دهلران عنوان کرد.
وی افزود: با وجود محدودیت امکانات راه و شهرسازی استان توانست در کمترین زمان مسیر ارتباطی (گرز لنگر- ماژین) برای امداد رسانی به بخش ماژین را برقرار و سپس با ترمیم و بازسازی قسمت تخریب شده پل میدان - خلف با همکاری سایر نهادها و دستگاهها از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتباط بخش ماژین و به نوعی ارتباط شهرستان دره شهر به استان های خوزستان و لرستان برقرار کند.
7177/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات راهسازي ايلام دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم گفت: به لحاظ طول راه در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

حمیدرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، اظهار کرد: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت روستاهایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستاهای بالای بیست خانوار مربوط به روستاهای زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

او تصریح کرد: پروژه مسیرهای نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد. در حال حاضر برای روستاهای زیر بیست خانوار برنامه‌ای وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم خاطرنشان کرد: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستاهای بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان