Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@12:30:34 GMT

بیش از 390 هزار مرسوله پستی در مهاباد جابجا شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۸۲۰

بیش از 390 هزار مرسوله پستی در مهاباد جابجا شد

حمید سیفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از این تعداد 64 هزار و 30 مرسوله به صورت پیشتاز، 34 هزار و 893 مورد به صورت سفارشی و 291 هزار و 489 مرسوله نیز با پست عادی قبول و ارسال شده است.
وی ادامه داد: امسال یکهزار و 319 مرسوله پستی نیز بین مهاباد و خارج از کشور مبادله شده که از این تعداد 474 مرسوله پستی وارد و 845 مرسوله خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیفی اظهار داشت: بیشترین تبادل پستی مهاباد به ترتیب با کشورهای آلمان، سوئد، نروژ و کانادا انجام شده است.
وی با بیان اینکه امسال پنج هزار و 664 مورد ثبت نام کارت ملی هوشمند نیز از طریق اداره پست در سطح شهرستان انجام شده است، اضافه کرد: در این مدت 10 هزار و 416 کارت ملی هوشمند به شهروندان مهابادی تحویل داده شده است.
به گزارش ایرنا اداره پست مهاباد با 14 دفتر خدمات ارتباطی مشترک شهری، 26 دفتر آی سی تی، پنج دفتر نمایندگی روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی آلمان سوئد کانادا مرسوله 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور

مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور، مرحله دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و همچنین مسابقات پرس‌سینه کشور انتخابی تیم ملی این هفته به میزبانی مهاباد برگزار می‌شوند.

مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور در گروه پنجم با حضور تیم‌های زاگرس مهاباد، صبا اردبیل، آبیدر سنندج و بوکان جوان بوکان از امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه آزادی مهاباد آغاز می‌شود.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور هم از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور تیم‌های مهاباد، رعد پدافند هوایی دزفول و ssp اصفهان برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات پرس‌سینه کشور انتخابی تیم ملی از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مهاباد برگزار می‌شود.

طاهر جنگلی رئیس کمسیون ورزش شورای اسلامی شهر مهاباد در این باره گفت: این مسابقات در رده‌های نوجوانان، جوانان، پیشکسوتان از ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت در قالب یادواره شهدای کنسولگری ایران در "دمشق" در سالن دو هزار نفری برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی و تعامل با دستگاه‌ها و اداره‌های مختلف زمینه برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم