Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:12:44 GMT

چادرهای سلامت در بوکان دایر شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۸۸۰

چادرهای سلامت در بوکان دایر شد

مهاباد - ایرنا - رییس هلال احمر بوکان گفت: به مناسبت هفته جوان با همکاری شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر چادرهای سلامت در این شهرستان برپا شد.

انور بیادار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان بوکان به صورت مشترک اقدام به برپایی این چادرها برای اندازه گیری رایگان شاخص های سلامت نظیر فشار خون، تست قند خون و تست سریع HIV در این شهرستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این چادرها به مدت یک روز در مقابل درب دانشکده پرستاری دایر خواهند بود و مردم می توانند با مراجعه به آنها از خدمات رایگان برخوردار شوند.
وی گفت: از ابتدای دایر شدن این چادرها تاکنون 200 مورد تست قند و فشار خون و 25 تست HIV از مراجعان انجام شد.
بیادار با بیان اینکه در قالب این طرح به 50 نفر نیز خدمات مشاوره ارایه شده است، اضافه کرد: تعداد زیادی از مراجعه کنندگان نیز پمفلت های آموزش بهداشتی و خود مراقبتی از سوی همکاران واحد سلامت مدارس، جوانان و نوجوانان و مرکز مشاوره بیماری های رفتاری دریافت کردند.
به گزارش ایرنا، 28 فروردین تا سه اردیبهشت ماه به نام هفته جوان نامگذاری شده و طی این روزها برنامه های متعددی از سوی جمعیت هلال احمر و سایر ادارات مرتبط به اجرا درمی آید.
برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی در راستای رونق اقتصادی، نشست هم اندیشی اعضا و شرکت در پیاده رویی از جمله ویژه برنامه هایی است که به مناسبت گرامیداشت هفته جوان در جمعیت هلال برگزار و یا در حال برگزاری است.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر چادر سلامت بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بابیان اینکه افتتاح خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی استان زنجان مصوبه هیئت دولت و تأکید قانون است، گفت: این مهم تکلیفی به واسطه اساسنامه برای هلال احمر است چرا که در حوادث و سوانح تاثیرگذار است.

وی افزود: هلال احمر سازماندهی دوره‌های آموزشی و تیم‌های امدادی و نیرو‌ها را در این خانه‌ها عهده دار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: برای تجهیز خانه هلال شهر سهرورد امسال ۲۰۰ میلیون ریال تخصیص خواهد یافت و ۱۰ دستگاه چادر اسکان اضطراری، ۲ دستگاه فشار سنج و یک دستگاه مانکن SPR دیجیتالی به این خانه هلال ارائه خواهد شد.

در حاشیه افتتاح خانه هلال سهرورد تیم‌پزشکی متشکل از سه دندانپزشک، سه کارشناس مامایی و یک پزشک عمومی مراجعان را به صورت رایگان ویزیت کردند.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند