Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم در بروجرد مجلس گفت: نام مسؤولان و نمایندگانی که حوزه انتخابیه‌شان گرفتار سیلاب نوروزی بود اما اینان در سفرهای خارج از کشور به سر می‌برند باید منتشر شود.

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، گفت: برخی در خارج از مرزها درصدد فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عده‌ای که باید پاسخگو باشند به جای این کار مسؤولانی را که بین مردم حضور پیدا می‌کنند و پیگیری مطالبات مردم هستند را متهم می‌کنند. کسی که در اتاق شیشه‌ای می‌نشیند، سمت کسی سنگ پرتاب نمی‌کند.

وی در پیشنهادی خواستار اعلام اسامی نام نمایندگانی که در ایام نوروز به سفرهای خارج از کشور رفتند، شد.

نماینده مردم در بروجرد مجلس ادامه داد: نام نمایندگانی که حوزه انتخابیه‌شان گرفتار سیلاب نوروزی بود اما این نمایندگان در سفرهای خارج از کشور به سر می‌برند باید توسط هیات رییسه مجلس منتشر شود. نماینده‌ای که در تعطیلات مجلس و در ایام سیلاب در حوزه انتخابیه‌اش نبود، باید اعلام شود که کجا بوده است؟ باید محل سفر این نمایندگان اعلام شود. امروز این نمایندگان، مسؤولانی را که در کنار مردم سیل‌زده بودند را متهم به اقدام پوپولیستی می‌کنند. اینان در اتاق شیشه‌ای نشسته و سمت دیگران سنگ پرتاب می‌کنند.

گودرزی متذکر شد: با نظارت از داخل بالگرد آن هم از هوا نمی‌شود مشکلات مردم سیل‌زده را حل کرد. باید در گل و لای پلدختر رفت و عسر و حرج مردم را فهمید. یک بار از کت و شلوارتان در بیایید تا درد و رنج مردم را بهتر درک کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محمدی مهر عصر پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ گفت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رأی، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضائی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می‌کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضائی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر ادامه داد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

کد خبر 6088690

دیگر خبرها

  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!