Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@02:45:15 GMT

برخورد پلیس با خودروهای دودزا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۳۳۵

برخورد پلیس با خودروهای دودزا

رنجبر بزرگ از برخورد با خودروهای دودزا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پلیس راهور، سرهنگ دوم «مجید رنجبر» گفت: شهروندان محترم پایتخت می‌بایست توجه داشته باشند کلیه وسایل نقلیه‌ای که به علت نقص فنی دودزا هستند ترددشان در سطح معابر شهری ممنوع است و در صورت مشاهده توسط کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برابر مقررات اخذ پلاک خواهد شد و پلاک اعزام به تعمیرگاه به راننده وسیله نقلیه دودزا تحویل می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس مرکز کنترل ترافیک این پلیس اضافه کرد: چنانچه مشکل نقص فنی خودرو در مدت زمان مشخص شده در برگه رسید پلاک اعزام به تعمیرگاه برطرف گردید، صاحب وسیله نقلیه می‌تواند به ستاد راهنمایی و رانندگی منطقه‌ای که پلاک خودرو در آن ضبط شده است مراجعه کند و پس از آزمایش توسط کارشناسان منطقه پلاک اعزام به تعمیرگاه را تحویل دهد و پلاک اصلی خود را دریافت کند.

 

وی در ادامه گفت:اما در صورتی که صاحب وسیله نقلیه طی مدت زمان مشخص شده به مشکل فنی وسیله نقلیه خود رسیدگی نکند و توسط کارکنان پلیس راهور در سطح شهر مشاهده شود، خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان جشن نیمه شعبان امام زمان عج مسجد مقدس جمکران خبرگزاری شبستان روز ارتش شیراز سیل مهدویت خودرو دودزا برخورد پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو

رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۵۷ سارق حرفه ای خودرو در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی