Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:16:03 GMT

کمک 34 میلیارد ریالی استان به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۵۴۳

کمک 34 میلیارد ریالی استان به سیل زدگان

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرتیپ دوم پاسدار«محسن کریمی» گفت: کمک های مردمی استان مرکزی شامل برنج، حبوبات، روغن نباتی، انواع کنسرو، پتو، چادر و پول نقد است که از طریق پایگاه های بسیج محلات جمع آوری و پس از انتقال به سپاه روح الله بارگیری و به مناطق سیل زده ارسال می شود.

وی ادامه داد: امداد رسانی به مردم شهرستان شوش و منطقه الهایی شهرستان اهواز به سپاه روح الله استان مرکزی واگذار شده که 300 نیروی جهادگر به مناطق اعزام و در حال امدادرسانی و خدمات رسانی به سیل زدگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: 70 دستگاه ماشین آلات مهندسی و راهسازی این نهاد انقلابی در منطقه الهایی و شهرستان شوش مستقر شده و تا کنون بیش از 30 سیل بند، پل و جاده دسترسی از سوی جهادگران سپاه روح الله در این مناطق ایجاد شده است.

سردار کریمی بیان کرد: پنج تیم پزشکی متشکل از سه پزشک، یک دستگاه آمبولانس و دارو نیز در منطقه گشت زنی می کنند و به صورت رایگان به هموطنان سیل زده خدمات رسانی می کنند.

وی در خصوص خدمات سپاه روح الله استان مرکزی در شهرستان پلدختر استان لرستان نیز گفت: بیش از 850 نیروی جهادگر این استان شهرستان پلدختر اعزام شدند و تا کنون 280 منزل مسکونی توسط این جهادگران از گل و لای تخلیه شده و 25 معبر شهری نیز بازگشایی شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: خدمات تخلیه منازل از گل ولای رو به پایان است و جهادگران این استان در امور تخصصی از قبیل تعمیرات لوازم خانگی و قالیشویی در شهرستان پلدختر فعالیت می کنند.

سردار کریمی اظهار داشت: کمک های مردمی استان مرکزی نیز که در پایگاه های بسیج مردمی جمع آوری و به پلدختر ارسال شده، بالغ بر 14 میلیارد ریال برآورد می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان استان مرکزی بسیج دارو سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌ الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ حسن البغدادی گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد