Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به نیاز ضروری مردم مناطق سیل‌زده کشور به مواد غذایی، از خیران بخش صنعت، معدن و اصناف این استان خواست تا کمک به سیل‌زدگان را همچنان ادامه دهند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در نشستی با اصناف استان سمنان که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان برگزار شد اظهار داشت: تاکنون از سوی اصناف، معدن کاران و صنایع استان مبلغ 345 میلیون ریال کمک نقدی برای مردم سیل‌زده استان لرستان ارسال‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

29732 نفر سیل‌زده در لرستان از خدمات بهداشتی درمانی بهره‌مند شدند300 خانوار سیل‌زده منطقه سیستان اسکان اضطراری یافتند/ شکافت جاده اصلی در صورت عدم‌امکان مهار آبآزادارمکی: سیل، نیروهای اجتماعی جدیدی را پدید آوردوی از ارسال 800 میلیون ریال برنج و کالاهای اساسی، یک هزار و 500 میلیون ریال البسه، پوشاک و کفش، 400 میلیون ریال مایع ظرف‌شویی و بهداشتی، یک هزار و 500 میلیون ریال آب‌معدنی و سایر نوشیدنی‌ها از استان سمنان با کمک صنوف، صنایع و معادن استان به منطقه سیل‌زده جنوب غربی کشورمان خبر داد.

رﺋیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: صنعتگران، معدن کاران و اصناف استان سمنان 65 هزار قرص نان، هفت هزار بسته پوشاک و لوازم بهداشتی، دو هزار و 600 بسته پودر دستی و 500 جفت دستکش صنعتی به مناطق سیل‌زده ارسال کرده‌اند.

اسودی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده با ستاد مدیریت بحران استان سمنان به‌منظور ترمیم، نوسازی و بازسازی مناطق سیل‌زده کشورمان یک دستگاه لودر، 6 دستگاه کامیون و یک دستگاه بلدوزر ارسال کرده‌ایم.

وی همچنین از ارسال 250 میلیون ریال مصالح ساختمانی از سوی اصناف استان سمنان با هدف بازسازی مناطق سیل‌زده کشورمان خبر داد.

رﺋیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: به همت اصناف استان 6 تن روغن نباتی، دو تن قند و شکر، 30 کارتن مایع دستشویی و 125 کیسه آرد به‌منظور کمک به مردم آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده در جنوب غرب کشورمان ارسال‌شده است.

اسودی ضمن تجلیل از همت و نیت خیرخواهانه جامعه اصناف، صنعتگران و معدن کاران استان در یاری مردم سیل‌زده گفت: با توجه به حجم مشکلات و آسیب‌های وارده بر مردم استان‌های سیل‌زده همه مردم و مسﺋولان باید دست در دست هم دهیم تا هر چه زودتر مشکلات و گرفتاری این مردم رفع شود.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (۵) سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیأت وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (۱۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (۲۰۰۰) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (۵) سال با تأیید وزارت راه و شهرسازی و تأیید تأمین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

۲- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تأیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (۵۰) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

کد خبر 6098075 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم / لیتیوم می‌تواند صنعت استان را به نحو چشمگیری ارتقا دهد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس