Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@05:11:15 GMT

داستين هافمن در يک فيلم اقتباسي بازي مي کند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۷۱۶

داستين هافمن در يک فيلم اقتباسي بازي مي کند

خبرگزاري آريا- بازيگر سرشناس آمريکايي در رم بازيگر تريلري اقتباسي براي کارگرداني ايتاليايي ‌شد.
به گزارش آريا و به نقل از خبرگزاري فرانسه، داستين هافمن در رم در تريلري با عنوان «مرد هزارتو» که بر مبناي رماني از دوناتو کاريسي ساخته مي‌شود نقش‌آفريني مي‌کند.
فيلمبرداري اين فيلم شروع شده و دوناتو کاريسي که سال پيش به عنوان بهترين کارگردان نوظهور برنده جايزه ديويد ديدوناتولد ايتاليا شد، فيلم را مي‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاريسي جايزه بهترين کارگردان اول را براي فيلم «دختر در مه» دريافت کرد. اين کارگردان که نويسنده کتاب‌هاي پرفروش است، در اين فيلم به موضوع ناپديد شدن يک دختر نوجوان در آلپ پرداخته بود. فيلم با فروش 3.7 ميليون يورويي روبهرو شد. توني سرويلو و ژان رنو بازيگران اين فيلم بودند.
کاريسي در فيلم دومش بار ديگر در نقش فيلمنامه‌نويس و کارگردان عمل مي‌کند و حقوق نمايش فيلم تاکنون به 25 کشور فروخته شده است.
فيلمبرداري اين فيلم از ماه مارس شروع شده و و انتظار مي‌رود فيلم در 7 هفته به پايان برسد.
توني سرويلو بازيگر سرشناس ايتاليايي که چندين جايزه جهاني در کارنامه دارد نيز در اين فيلم بازي مي‌کند.
اين فيلم داستان زني به نام سامانتا با بازي والنتيتا بِل را روايت مي‌کند که در راه مدرسه دزديده مي‌شود. پانزده سال بعد او در بيمارستان است و با اين شوک زندگي مي‌کند. دکتر گرين سعي دارد به او کمک کند تا او همه چيز را به خاطر بياورد. در عين حال برونو جنکو يک کارآگاه خصوصي بسيار باهوش سعي دارد در اين ماجرا مؤثر باشد.
اين فيلم قرار است پاييز امسال در سينماهاي ايتاليا روي پرده برود.
داستين هافمن 81 ساله سال 2017 با فيلم «داستان‌هاي مه‌يروويتس» روي پرده‌هاي نقره‌اي ديده شد. اين فيلم در بخش رقابتي هفتادمين جشنواره فيلم کن نيز حضور داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: داستين هافمن فيلم اقتباسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما