Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی محمدخان، عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب  و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تناقضات رفتاری آمریکایی‌ها در بستن حساب‌های هلال احمر  در  کنار  گفت: قطعا تمامی کشور‌های دنیا از آمریکا حمایت نمی‌کنند، چراکه این کشور دائم درحال تناقض است و  هر تصمیمی که می‌گیرد را نقض می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم ایران با توجه به مصیبت‌هایی که به آنان وارد شده مستحق کمک هستند و مسائل انسان دوستان ایجاب می‌کند که خود مردم و کشور‌های دیگر هم به ایران کمک کنند.

محمدخان درمورد چگونگی جبران بهبود شرایط مناطق سیل زدگان توسط دولت خاطرنشان کرد: دولت برای سیل زدگان باید دو کار را انجام دهد، یکی کار‌های کوتاه مدت و فوری و دیگری کار‌های دراز مدت و زیر بنایی؛ اقدامات فوری شامل اسکان خانواده‌ها می‌شود و انشالله این کار را انجام می‌دهد، کار‌های دراز مدت هم شامل پیشگیری بیشتر و ساخت سد‌ها می‌شود.

وی ادامه تصریح کرد: سد‌ها از عوامل بسیار مهم و بازدارنده بود، اگر سد‌ها وجود نداشت معلوم نبود که شرایط به چه شکلی پیش می‌رفت، دولت باید برنامه ریزی کند که سد هارا ظرف ۵ سال لایروبی کند.

این فعال سیاسی در بیان اینکه دولت و مجلس باید باهم تعامل کرده و متحد شوند، گفت: باید بودجه‌های اضطراری را از جا‌های کم ارزش‌تر گرفته و به مسائل سیل زدگان اختصاص دهند، سال‌های‌ترسالی شروع شده و دولت برای جلوگیری از این خسارات فکر کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتدال و توسعه سیل سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد فاز اجرا شد

ایسنا/هرمزگان ظهر امروز عملیات اجرایی پروژه احداث پل روستای خورگو از توابع مرکزی بندرعباس آغاز شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز هفتم اردیبهشت با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ‌زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزء برنامه‌ی اصلاحی است.

 دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی درمسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه‌ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.  

به گزارش ایسنا، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد