Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، در نخستین جلسه کمیسیون ماده چهار سال جاری کارگروه ساماندهی مد و لباس 92 طرح جدید لباس بررسی‌ شد.

آثار و طرح‌های بررسی شده در کمیسیون ماده چهار قانون ساماندهی مد و لباس عموما به حوزه لباس اجتماع بانوان اختصاص دارد.

این کمیسیون با هدف ارزیابی آثار با شاخص تعیین شده مانند توجه به الگوهای ملی و بومی و پرهیز از انتخاب الگوهای بیگانه با حضور کارشناسان متخصص و دینی تشکیل و نسبت به بررسی آثار اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ از این تعداد اثر داوری شده، 88 طرح موفق به کسب نشان شیما یا همان شناسه یکپارچه مد و لباس ایران و 9 طرح دیگر توانستند حقوق معنوی اثرشان را در مالکیت معنوی کسب کنند؛ همچنین در این جلسه به یک فقره پرونده قضایی شکایت رسیدگی شد.

لازم به ذکر است؛ طراحان آثار در حوزه‌های مختلف مد و لباس منطبق با الگوهای اسلامی و ایرانی می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی www.iranmode.com نسبت به ثبت‌نام و حضور آثار پس از ارزیابی اولیه این کارگروه جهت کسب نشان شیما و مالکیت معنوی در کمیسیون ماده چهار اقدام‌ کنند.

 انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی جامعه نشان شیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد

ایسنا/گیلان اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان با حضور ناظر گمرکات استان، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان، بازرسی استان و دیگر مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار و در این جلسه به بررسی وضعیت کالاهای رسوبی موجود در انبارهای اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک حسن رود، بندرانزلی و آستارا پرداخته شد.

احمدرضا موقری، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان در جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی در حوزه نظارت گمرکات گیلان ضمن تشکر از همکاری همه جانبه ادارات کل گمرک و بنادر و دریانوردی استان به جهت همکاری همه جانبه در راستای حرکت جهادی و کم سابقه در تعیین تکلیف کالای رسوبی سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به وجود بیش از ۱۶۷ ردیف کالا در انبارهای گمرک استان، در حال حاضر ۳۹ ردیف کالای سنواتی در کل انبارهای استان موجود است که از این تعداد بخشی دارای دستور منع فروش و بخشی دیگر در فرآیند مزایده های سازمان قرار دارد.

 به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان، در ادامه این نشست صادق برزگر، ناظر گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک بندرانزلی وضعیت تعیین تکلیف کالاهای رسوبی را مطلوب دانست و عملکرد اداره کل اموال تملیکی و اداره کل بنادر و دریانوردی در مقایسه با سال گذشته را رو به رشد و رضایت بخش اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • ابتکار ناسا به المپیک پاریس می‌رود!
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات